Dougal schreef:
Ik ben bezig om een nieuw verhaal te ontwikkelen! Ik weet nog niet of ik mee ga doen aan SOTY maar misschien komt dat nog. Ik wil namelijk eerst een concrete verhaallijn hebben en vooruit schrijven voor ik iets online zet. :'D
Het is nog geen echte flaptekst, maar dit is het idee (gelieve dit niet te kopiëren, want ik ben er nogal gehecht aan haha):
Cael is een beschermengel en doet er alles aan om zijn taak zo goed mogelijk uit te voeren. Al jaren waakt hij over een prachtig meisje. Hij kent haar door en door, hij weet precies wat ze leuk en niet leuk vindt en waar ze precies van houdt. Over de jaren heen, als het meisje [nog naamloos] ouder wordt, ziet hij in hoe beeldschoon ze is. Met zijn leven waakt hij over haar en hij is van plan haar niets te laten gebeuren. Toch slaat op een dag het noodlot toe. In een onbewaakt ogenblik weet Zagan, een demon, het meisje zodanig te verwonden dat ze overlijdt. Cael zweert dat hij haar zal wreken en hij zal niet rusten tot hij wraak heeft genomen op de demon die hem het mooiste meisje op de aarde zomaar ontnam.
Ik krijg het gevoel dat je in het vette deel eigenlijk altijd hetzelfde zegt, maar dan anders verwoord.
Verder vertel je voor mij al te veel, maar ik ben dan ook wel een fan van heel mysterieuze flapteksten. Omg, mijn hoofd slaat echt zinnen over. Ik zou het op zich wel lezen, als het niet te cliché wordt verteld. En als het meisje ook dood blijft (:
--
Dit is een flaptekst die ik voor een kortverhaal heb. Het is gewoon een stuk uit de proloog, dat ik waarschijnlijk niet ga aanpassen, maar ik hoor graag wel wat meningen en indrukken waarover het verhaal zou gaan. (:
Ze noemden hem Gekke Dave.
En ze noemden hem achterlijk. Idioot. Dom. Mentaal niet helemaal mee. Je begrijpt de boodschap vast.
Maar hij was niet enkel zwakbegaafd, hij was ook nog zo veel meer.
Maar de jongens noemden hem vriend. Kameraad. Bondgenoot.
Imbeciel
Dave.
[ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 17:37 ]
Mijn brein breint zoals het breint.