MacTavish schreef:
(...)
Ik heb een beetje veel feedback gegeven, sorry als je het met bepaalde dingen niet eens bent, maar zo zie ik het...
Haha, geen probleem. Met sommige dingen ben ik het wel eens, maar het is inderdaad de bedoeling een humoristische inslag te geven, gezien de hoofdpersoon ook een beetje zo denkt. (Het lachwekkende was dan ook de bedoeling, ik bespot mijn personages een beetje vaak, en de stukjes als "een legende" en "leugens genaamd waarheid" zijn filosofisch bedoeld, hoort ook een beetje bij mijn schrijfstijl, maar ik snap dat je het aanwijst)
Voor de rest, bedankt!
"Vele miljoenen mensen vertrouwen blindelings op het Britse leger als het om contraterrorisme gaat. Toch blijken de verdedigingslinies niet zo waterdicht te zijn als altijd maar [dit stukje vind ik persoonlijk niet heel lekker lezen, dus dat zou ik er zelf uit knippen] wordt gedacht. Luke MacCandlish, een keiharde militair [Ik weet niet wat het is, maar het klinkt niet helemaal goed voor mij of zo, ik zou het niet weghalen, maar het klinkt voor mij een beetje als het typische Wattpad achtige "Mary Sue, een heel knap *insert allemaal goede eigenschappen* meisje, blablabla". Dit is waarschijnlijk persoonlijk, maar misschien wel iets om over na te denken], wordt ingeschakeld om de nationale veiligheid in stand te houden. Maar zijn tegenstanders laten niet zomaar over zich heen lopen de oppositie blijkt omvangrijker dan verwacht en Luke moet alle zeilen bijzetten om zijn leven, en dat van miljoenen anderen, te beschermen."
Verder heb ik niet echt commentaar, al zou er misschien iets meer... Emotie in kunnen liggen? Ik weet niet heel goed wat het is, de flaptekst klopt gewoon, maar ik word er nog niet helemaal ingezogen of zo, misschien zou iets meer nadruk op het gevaar helpen? Het iets minder formeel en zakelijk maken?
Al kan dit gewoon een kwestie van smaak zijn.
obsessive rage