BlueJays schreef:
Ik ben echt op zo'n "het-is-bijna-kerstvakantie-ik-heb-geen-zin-om-ook-maar-iets-aan-studie-te-doen" punt aangekomen, maar het probleem is dat ik eerst nog twee tentamens heb en morgen een research proposal moet pitchen en een opdracht moet inleveren en dat ik ook nog achterloop met het leeswerk voor allebei mijn vakken, hahah
Ik heb het gevoel dat wat ik aan het schrijven ben te veel weg heeft van een verslag van een schoolreisje: 'Vorige week zijn we in het spraaklab geweest. Daar hebben ze ons experimenten laten zien over spraaksegmentatie. We mochten ze ook zelf uitproberen. Ook mochten we in het babylab kijken, maar er waren geen baby's te zien.' :') Misschien kan ik beter gaan slapen.
Ik ben moe en "maar er waren geen baby's te zien" is op dit moment even de grappigste zin ooit want in combinatie met het woord babylab klinkt het alsof de duistere taalwetenschappers daar baby's proberen te kweken.
(Maar same wat die kerstvakantie-instelling betreft en succes met die tentamens, oh gosh. Hier zijn ze pas na Kerst, gelukkig.)
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan