• Want Fenne is jarig!!!!

          Ja ja, ook Fenne of tinkerbel1 is weer een jaartje ouder! Veertien jaar, nu kan je weer zien dat je ouder bent dan ik (':

          Lieve Fenne, heel erg gefeliciteerd! Heb je beetje een leuke dag gehad al? En heel veel cadeautjes gekregen? Want die verdien je zeker! Maak van de paar uren die er van deze dag nog over zijn de geweldigste uren ooit!
          Van mij mag je zelfs Justin Bieber luisteren, daar gaat mijn "zuivere" liedjesgeheugen (':
          Nee grapje meis, van mij mag je vandaag even alles :Y) Heel veel plezier nog vandaag, ik wil even zeggen dat je echt een hele toffe, lieve vriendin bent, en sowieso mijn favoriete pony! (En ik ben niet eens My Little Pony fan, waardoor het nog meer eer is)

          Welkom bij de veertienjarigen! Niet dat ik daar al bij hoor, oh help, ik ben nu de jongste van mijn vrienden, oeps ;D Maar nee, heel veel plezier met de bijna-maar-nog-net-niet-vijftienjarigen! Oké, ik ben weer eens melig, maar fijne verjaardag en nogmaals gefeliciteerd!

    En ondanks dat je al twee Peter Pan taarten krijgt, hier ook nog een taart, want er moet natuurlijk eten zijn:


    obsessive rage

    Gefeliciteerd! ^^

    Gefeliciteerd!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Gefeliciteerd!


    chaos makes the muse

    Ava ik zit nu serieus echt te huilen omdat je zo lief bent. Hou van jou je bent echt een schatje. Je bent de beste. Echt je bent zo lief ik hou echt veel van jou en zonder jou kan ik echt niet leven. Misschien heel dramatisch maar echt ik hou van jou


    What are you scared of? "Myself"

    Gefeliciteerd Fenne!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Proficiat!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    trouwens dat was ik nog vergeten te zeggen dat plaatje is ook awesome ten eerste omdat wij dat zijn en ten tweede omdat die so cute is vind ik dan.
    Sorry maar ik vind jou nog steeds Rainbow Dash.


    "Ze wouden mij zien vallen, maar ik sta er nog!"

    Gefeliciteerd!!*O*


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Een late gefeliciteerd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.