Hier is oud nieuws: ik heb al een paar weken crush op een vriendin van mij. Ben ik hoteldebotel verliefd op haar? Nee, dat niet. Maar moest ze mij op een date vragen, dan zou ik zeker ja zeggen. Het punt is, ze heeft nooit aangegeven dat ze op meisjes valt, zelfs niet wanneer ik haar daarnaar peilde. Van de andere kant is ze een heel gesloten persoon, en als het gevoelig ligt, zal ze dat niet zo gauw bloot geven, zelfs ook niet wanneer ze ook een crush op mij zou hebben. Dus wat kan je er aan doen? Niets. Precies. En als ik er mee blijf zitten, dan ga ik er de hele blok weer aan zitten denken en dan maak ik het tot een olifant en na de blok blijkt het helemaal niets te zijn, he. Zo gaat dat zeker weer gaan.
We passen gewoon super goed bijeen. We denken hetzelfde over dingen, we hebben dezelfde ideeën over elkaar, en zij is gewoon super awesome. En zoveel meer dan dat zij denkt dat ze is. Bovendien zijn we allebei single en hebben we al zo'n beetje afgesproken dat we samen gaan wonen later met heel veel katten en konijntjes en een lama. *dreamy eyes* Buh, het zullen die stomme hormonen zeker weer zijn.