Goldstein schreef:
(...)
Allerlei stofjes die in alle haarverf en bijna alle shampoo's en andere haarproducten zitten. Het zijn moeilijke namen dus ik weet ze niet uit mijn hoofd maar ja het was best een hele klap voor haar. Gelukkig werkt ze nu bij de keurslager waar ze het heel leuk heeft maar tis niet der passie helaas. Ze wilde echt heel graag kapster worden. Al echt sinds de basisschool. Dus ze is blij dat ze morgen weer even los kan gaan op mijn naam ^^
En zal ik doen c:
en zit dat echt in elk merk? want je hebt bepaalde merken die met 'biologische' stoffen (dat beweren ze toch xd) werken
mmh alsnog is het echt jammer voor haar passie inderdaad want in mijn ogen moet je niet per se iets speciaals oid doen nee je moet iets doen dat je graag doet
ik werk veeeel liever in de fruitwinkel dan in de apotheek :')
wel tof inderdaad dat ze toch nog bij vrienden en familie kan knipknipknippen ^^ ik neem aan dat die allergie alleen is bij grote hoeveelheden en zo? dus als ze er een volle week mee in aanraking is
i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys