Demiguise schreef:
(...)
Kan er dan niet geregeld worden dat ze op zichzelf gaat? Kan me voorstellen dat het echt een hel is, zo'n huilende baby. Dat zo'n kind de ouders wakkerhoudt, a la, dat weet je voordat je een kind krijgt. Het is in mijn ogen niet de bedoeling dat jij en je ouders ook wakker worden gehouden. Ik zou gek worden tbh
Nope, dat is geen optie, want ze kan er niet eens zelf voor zorgen. Ze hoeft niet eens uit huis. Lol, degene die gedwongen wordt uit huis te gaan is degene die er last van heeft > ik :W
Ik ben ook echt helemaal gestoord van. Al helemaal omdat het een rasechte huilbaby is.
// En natuurlijk gaat zusjelief naar oma toe om te zeggen dat ik niet zachtjes was terwijl het kind beneden 'sliep' en krijg ik weer op mijn donder. Komt ze weer met 'we doen altijd zacht voor jou'. Hahahah, laat me niet lachen. Dat is iets wat jullie niet doen. "Maar he, als wij het zeggen is het waar. Zelfs al zegt de persoon in kwestie van niet." Tyf allemaal een eind op zeg.
Echt, als jullie me dwingen uit huis te gaan hoeven jullie ook geen uitnodigingen te verwachten voor mijn trouwerij of kraambezoek (als ik ooit trouw en toch wel kinderen wil) of whatever te verwachten dan.
[ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 12:06 ]