• Attentie: Voor iedereen: degenen die dit niet kennen hebben zo'n groot gat in hun cultuur dat het redelijk problematisch is.

    Ik ben sinds kort weer helemaal into Spring!:'D Het doet me eraan herinneren hoe geweldig het vroeger als jong kindje was.
    Wie keek er nog meer Spring? En hebben jullie ook zo'n heimwee naar vroeger?:c


    (Let niet op de titelfout!:'D)


    (Check de topfilmkwaliteit van nu tov die van vroeger bij Studio 100.:'D)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 21:14 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Attentie: Voor iedereen: degenen die dit niet kennen hebben zo'n groot gat in hun cultuur dat het redelijk problematisch is.

    Ehh? :W


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    SPRING! DE WERELD IN! TADADADAAAAAAAAAAAAAAAAA, JONG ZIJN DUURT MAAR EEEEEEEVEEEEEEN, EN GELOOF IN WAT JE DOET!!!
    Spring <3 <3 < 3
    Ik zat deze week nog met "vrije val" in mijn hoofd. Lol, lang leve fysica-examens, haha, het brengt ten minste Spring weer naar boven. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn favoriet was toch wel echt de sterren zijn blijven staan. <3 <3 <3

    @Ad: (lol dat klinkt grappig: at ad) PEPERBOLLEN!!!! 1 2 DIEVEN EN GANGSTERS 3 4 MISDADIGERS EN OPLICHTERS 5 6 ALTIJD OP JACHT 7 88888888 WE JAGEN DAG EN NACHT.
    En W817. EN EN DAARMEE BASTA! Ah de nostalgie.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 13:57 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    Mijn favoriet was toch wel echt de sterren zijn blijven staan. <3 <3 <3

    @Ad: (lol dat klinkt grappig: at ad) PEPERBOLLEN!!!! 1 2 DIEVEN EN GANGSTERS 3 4 MISDADIGERS EN OPLICHTERS 5 6 ALTIJD OP JACHT 7 88888888 WE JAGEN DAG EN NACHT.
    En W817. EN EN DAARMEE BASTA! Ah de nostalgie.



    HEJZCDKZBDKZVDLD IK ZONG HET MEE IN MIJN HOOFD YAYAYAYAYAYAYAYAYAAHAYYAYATAAAYAYATA


    Heaven is a place that we all have



    Let niet te veel op de slechte kwaliteit. Volgens mij is dit van seizoen 1

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 dec 2016 - 22:08 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Man man, ik mis die serie enorm! Ik had het er laatst nog over met mijn broer. Dit was echt een van meest favoriete series toen ik jonger was. Ik zou het serieus terug kijken als het weer op tv zou komen. Deze serie was echt top! Ik kan mij alles en iedereen nog perfect herinneren, haha.


    16 - 09 - '17

    Goldstein schreef:
    Attentie: Voor Jarne: Dit was ook gewoon in Nederland op televisie en ik volgde het alsof mijn leven ervan afhing :Y)


    Ja ik keek het ook altijd hiero in NL.
    Naast Spring was ik ook enorm weg van ZOOP. Man wat mis ik die serie.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Eucalyptus schreef:
    OMFG SPRING SPRING I LOVED THAT

    ik keek w817, spring, de peperbollen, big&betsy non-fucking-stop

    Oh, de peperbollen was ik al helemaal vergeten! Ö

    Oh, dit topic brengt pure nostalgie naar boven! =D

    Mijn favo nummer van Spring was Jan zonder vrees. Daar kan ik echt vaaaak naar luisteren. En dat deed me altijd denken aan de film van Jan zonder vrees die op Ketnet gedraaid werd in een vakantie.

    Als we dan toch ver in de tijd terug gaan: kent iemand De Zevensprong nog? =P
    Volgens mij is het wel eerder dan Spring, misschien zelfs niet op Ketnet. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Oh, de peperbollen was ik al helemaal vergeten! Ö

    Oh, dit topic brengt pure nostalgie naar boven! =D

    Mijn favo nummer van Spring was Jan zonder vrees. Daar kan ik echt vaaaak naar luisteren. En dat deed me altijd denken aan de film van Jan zonder vrees die op Ketnet gedraaid werd in een vakantie.

    Als we dan toch ver in de tijd terug gaan: kent iemand De Zevensprong nog? =P
    Volgens mij is het wel eerder dan Spring, misschien zelfs niet op Ketnet. :')


    Yeaaaah, Peperbolleeeeh.


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    Yeaaaah, Peperbolleeeeh.


    Ik zit nu met die intro in mijn hoofd. :'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik zit nu met die intro in mijn hoofd. :'D


    hahahahah same het doet echt pijn. maar dudes herinnert niemand zich 6teen? van dat winkelcentrum en die grote citroenwinkel


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    hahahahah same het doet echt pijn. maar dudes herinnert niemand zich 6teen? van dat winkelcentrum en die grote citroenwinkel

    Jawel, misschien verdient dat ook een eigen topic. :Y)
    Misschien moeten we gewoon een nieuw forum maken 'nostalgie'. :'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Jawel, misschien verdient dat ook een eigen topic. :Y)
    Misschien moeten we gewoon een nieuw forum maken 'nostalgie'. :'D


    ik stem voor voor dat forum is het doenbaar


    Heaven is a place that we all have

    Het wordt weer zo'n dag. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het Huis Anubis was ook echt top!


    16 - 09 - '17