• Hoii,

    Ik ben een schrijfwedstrijd gestart en bij elke opdracht heb ik een "extra" die je kunt verdienen (een soort van sticker op je werk hihi).

    Daarom ben ik op zoek naar 4 'covers'!

    Maar aangezien de wedstrijd loopt, ik de komende extra's nog even geheim wil houden, wil ik het graag via privéberichten doen.

    Ik heb informatie, sfeer en afbeeldingen.

    Als dat je wat lijkt, hoor ik het graag!! Laat hier een berichtje achter of stuur mij direct een privébericht!

    ---

    De eerste (staat al online), zodat je een beetje weet wat te verwachten:

    De leukste ontroerendste mooiste of meest schrikwekkende opmerking (van een dialoog)


    - Dit hoeft niet op de cover, maar daar moet het een beetje over gaan

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 21:19 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik ga nu even afbeeldingen bij elkaar zoeken, dan zal ik die voor de eerste opdracht hier plaatsen!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Kleuren: rood, bruin, oranje, donkerroze (warm)
    Patronen: bloemen, mensen, losse haren, verf (het liefst abstract/structuur)

    Je mag natuurlijk ook zelf afbeeldingen zoeken

    “Titel”: Extra #1
    Met als quote erop: you are artwork


    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 21:22 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Klinkt interessant, ik wil wel wat proberen! Ik stuur je even een pb (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Klinkt interessant, ik wil wel wat proberen! Ik stuur je even een pb (:


    Super!! hihi


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hii, ik ben er stiekem best wel lang mee bezig geweest. Ik had super veel ideeën, maar ik kon maar niet ontdekken hoe ik het samen kon voegen.
    Ik hoop dat dit is wat je zoekt? Zo niet, geef het dan alsjeblieft aan. Ik kan het allemaal nog aanpassen en als je het totaal niets vindt, begin ik gewoon opnieuw haha.


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Hii, ik ben er stiekem best wel lang mee bezig geweest. Ik had super veel ideeën, maar ik kon maar niet ontdekken hoe ik het samen kon voegen.
    Ik hoop dat dit is wat je zoekt? Zo niet, geef het dan alsjeblieft aan. Ik kan het allemaal nog aanpassen en als je het totaal niets vindt, begin ik gewoon opnieuw haha.



    Oh, ik vind het mooi! (Dat gezicht in die bloemen is super!)
    Ik vind alleen de mensen niet zo (sorry maar het lijkt een beetje een Google plaatje, net als die afbeeldingen met vrouwen die hun salade super leuk vinden, die overigens erg komisch zijn).
    Het lettertype en de plaatsing ervan is helemaal goed!

    Kunnen die mensen nog weg of eigenlijk niet?
    En als het kan, mag er dan meer rood in?

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 9:43 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Oh, ik vind het mooi! (Dat gezicht in die bloemen is super!)
    Ik vind alleen de mensen niet zo (sorry maar het lijkt een beetje een Google plaatje, net als die afbeeldingen met vrouwen die hun salade super leuk vinden, die overigens erg komisch zijn).
    Het lettertype en de plaatsing ervan is helemaal goed!

    Kunnen die mensen nog weg of eigenlijk niet?
    En als het kan, mag er dan meer rood in?



    Ja ik vond het best lastig om een goed afbeelding te vinden voor het stukje 'dialoog' haha, omdat je inderdaad alleen maar van zulkje plaatjes vind. Maar ik zal nog verder zoeken. Of wil je liever helemaal geen mensen?
    Het is in ieder geval geen probleem om die mensen te vervangen / weg te halen en rood toe te voegen. Ik zal het straks aanpassen (:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 10:28 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)


    Ja ik vond het best lastig om een goed afbeelding te vinden voor het stukje 'dialoog' haha, omdat je inderdaad alleen maar van zulkje plaatjes vind. Maar ik zal nog verder zoeken. Of wil je liever helemaal geen mensen?
    Het is in ieder geval geen probleem om die mensen te vervangen / weg te halen en rood toe te voegen. Ik zal het straks aanpassen (:


    Ik zal nog even kijken of ik een geschikte afbeelding met mensen kan vinden, anders is weglaten goed, hoor! Dankjewel hihi


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Misschien heb je hier iets aan??








    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik wil ook best wel wat proberen, stuur me maar een PB (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ga misschien nog iets maken


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Nomophobe schreef:
    Ik wil ook best wel wat proberen, stuur me maar een PB (:


    Gedaan!

    Fictionalworld schreef:
    Ik ga misschien nog iets maken


    Ik ben nieuwsgierig!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Is het goed als ik dit plaatje er in stop? (Wel aangepast, zodat het bij de kleurcode past)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 21:43 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik heb je cover aangepast met een van de plaatjes die je had aangegeven! Ik heb twee versies van de cover geüpload met allebei een andere kleur.
    De eerste heeft de kleuren van hierboven met extra rood, de andere is een wat andere stijl. Ik hoor graag wat je ervan vindt (:




    Edit: de links van de foto's werkten niet, dus ik moest ze opnieuw uploaden (A)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 21:49 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.