• Daphne / ZwitserIand
    Dan ben ik de oranje wetenschapper uit Zwitserland die geen Spaans kan en een murenfluisternaar is


    Lieve Daphne,

    Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Je bent nu zestien, en dat mag worden gevierd. Zelfs als je je even niet geweldig voelt, zijn wij er om er een geweldige dag van te maken voor jou. Want jij bent onze Zwitserland en dat zal altijd zo blijven :Y)




    HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPU BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAYYYYYY HAPPY BIRTHDAY TO YOU! FIJNE VERJAARDAG DAPHNE *O* nu komt mijn verjaardagsspeech. Bereid jezelf voor. Oké. Lieve Daphne, waar ik jou voor het eerst leerde kennen was op Wattpad waar ik jouw coverwedstrijd joinde. Dit was eigenlijk een soort van het begin van mijn cover-carrière, dus wees trots (ik heb daar nu meer dan 2K reads op so be proud). Ik weet nog dat ik op het begin van jou dacht: 'Hm, serieus kind is dat. Zou ze wel eens een grapje maken?' Nooit gedacht dat je een oranje wetenschapper uit Zwitserland bent die geen Spaans kan en een murenfluisteraar is. Ik had ook nooit gedacht dat ik mee zou doen aan dezelfde schrijfwedstrijd, dat we in het zelfde district zouden komen en dat we roze-glitterhakken naar buiten zouden gooien. Eigenlijk zou ik een pauw voor je verjaardag moeten kopen, hehe. Of zout. En wapens tegen een alien-invasie ofcourse.
    Autocorrectie zag het woord invasie en dacht: 'daar kan ik mooi infinitief van maken!' Gelijk deed hij het, en hij was eigenlijk best trots op zijn werk, dat liet hij natuurlijk niet zien. Stella daarintegen, vervloekte Autocorrectie voor de zoveelste keer in haar leven.

    Tja. Fanfictions gaan altijd door hè (wbw)

    Toen zei Stella: 'F*CK U AUTOCORRECTIE, DAPHNE IS MORGEN JARIG YEAH DUS STOP MET IRRITANT ZIJN VOOR ÉÉN KEER IN HET JAAR

    Dus Daphne, FIJNE VERJAARDAG BEWAPEN JE TEGEN ALIENS EN BEWAAR EEN STUK TAART VOOR MIJ TYVM FIJNE VERJAARDAGG (heart2)(heart2)

    xx het meest fabulous kind op aarde aka Stella



    DAPHNEEEEE!!!!!! Hallå!! (Ja, ja, we gaan even in het Zweeds voor ons enige echte Zwitserland :') )
    Want hé, vandaag is een hele speciale dag, of je dat nou wil of niet! Het is namelijk jouw verjaardag!!!
    ¡Feliz cumpleaños! (Ja, nu is het wel echt Spaans xD)
    Van heel erg harte gefeliciteerd met je verjaardag, Daph! 16 jaar, welke onderzoeken zitten er dit jaar aan te komen? :')
    Geniet van vandaag, eet bergen taart en krijg veel cadeautjes, want je wordt maar één keer 16!
    GEFELICITEERD!!!
    Fijne verjaardag, Daphne, (K) en dat je nog meer heel oud enzoo mag worden!

    Irritante verjaardagsknuffel van mij :Y)
    Ilse






    Wacht. Sinds wanneer ligt Zwitserland op een andere planeet?
    - Irene


    Er kan maar één Zwitserland zijn!
    - Sanne


    Ik bén Zwitserland
    - Daphne


    Helloow Daphne aka Zwitserland aka Raikon aka Daffie123 aka en nou ja ik kan nog wel even door gaan,

    Ik kan dit heel lang maken en alle ontroerende dingen in zetten die we mee gemaakt hebben maar dan zijn we weer twee duizend woorden verder. Minimaal.
    Dus straight to the point: HAPPY BIRTHDAY TO YOUUU, IN DE WEI STAAT EEN KOEEE EN DE KOE ZEGT I LUFF YA, HAPPY BIRTHDAY TOOOOOO YOUUUUUUUUUUUUUUUUU *valse uithaal of course*
    En onze games worden echt vet awesome. En onze shipnaam is ook echt cool.

    Liefs,
    Amber aka eloooo





    Een gedicht van Daphne

    Niemand
    Hallo Niemand
    Mijn oude vriend
    Met jou aan mijn zijde ben ik nu Iemand
    Diegene die jouw aandacht verdiend

    Gegroet Niemand
    Mijn helpende hand
    Met jouw woorden in mijn hoofd ben ik nu Iemand
    Diegene die jouw daden verband

    Hoi Niemand
    Mijn dappere soldaat
    Door jouw raden ben ik nu Iemand
    Diegene die jouw raad maar haat

    Dag Niemand
    Mijn helende dokter
    Met jouw medicijnen ben ik nu Iemand
    Diegene is jouw trouwste volger

    Vaarwel Niemand
    Mijn eeuwige liefde
    Met jouw zorg ben ik nu Iemand
    Diegene is jouw langste geliefde

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 14:39 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Gefeliciteerd!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    HOI DAPHNE EIGENLIJK WILDE IK OOK EEN BERICHT SCHRIJVEN MAAR DE GRIEP WERKT NIET MEE DUS JA HIER MOET JE HET MAAR MEE DOEN

    GEFELICITEERD EN MOGEN DE MURENFLUISTERAARS IMMER IN JE VOORDEEL ZIJN


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Oh no

    Als ik die puppet niet had gestuurd, wat zou er dan hebben gestaan?

    Oh, I don't know what to say

    Like; ik wist dat dit ging gebeuren, want het gebeurt bij elke verjaardag, dus ik me helemaal voorbereiden. Nou dat was voor niets, want het is een super gaaf cadeau!!

    En dan Autocorrectie erbij (yep, alweer de hoofdletter). Ik herinner mij die tijd inderdaad nog dat ik serieus was. Ah, goede tijden.

    Eigenlijk zou ik maatschappijleer moeten leren, maar wat maakt de volgorde van een rechtszaak nou weer uit als ik dit kan hebben?
    (A)

    En Spaans, en Zwitserland en alles oh nee.

    Thanks iedereen die hieraan heeft gewerkt!!

    (H)


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd *O*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gefeliciteerd Daphne of Fester je stond eerst als Fester in mijn contacten maar who cares GEFELICITEERD


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    GEFELICITEERD DAPHNE! Dat er nog veem jaren bij mogen komen! Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt!


    i wanna die with you once or twice.

    Wat een leuk topic! Gefeliciteerd! :3


    26 - 02 - '16

    Ontzettend gefeliciteerd Raik! :p Nee, die naam gaat er echt niet meer uit bij mij, lol :'D
    Ik hoop dat je een fijne dag hebt meid!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Happy Birthdayyyyy!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Gefeliciteerd *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Van harte gefeliciteerd! :"DD

    Maar wat de fuck is een murenfluisteraar


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ProngsPotter schreef:
    Ontzettend gefeliciteerd Raik! :p Nee, die naam gaat er echt niet meer uit bij mij, lol :'D
    Ik hoop dat je een fijne dag hebt meid!


    Thank you!
    Iedereen bedankt!!^^
    (H)


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Gefeliciteerd meis ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Gelukkige verjaadag :Y)


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.