• • MARKED • SHADOWHUNTERS
    "No matter what has happened. This who you are"

    Het verhaal gaat verder waar seizoen 1 en de film ongeveer is geëindigd. Valentine creëert een nieuw leger Shadowhunters met de Mortal Cup terwijl de leden van Het Instituut wanhopig Jace en de Mortal Cup proberen terug te krijgen. Nieuwe Shadowhunters voegen zich toe aan beide kanten en Downworlders kiezen een kant in deze nieuwe oorlog. En dat alles om de Mundane wereld. Make it or break it with lots of drama.
    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Shadowhunters: looking better in black than the widows of our enemies." - Since 1234


    ROLLEN
    Hunters
    Alec Lightwood - Pagina 2 - Inferius
    Brother Zachariah/Jem Carstairs [Silent Brother] - Pagina 5 - PeterMaximoff


    Indy Nova Youngblood - Pagina 4 - greenlight22
    Isabella Lightwood Pagina 2 - Aftertaste



    Downworlders
    Magnus Bane [Warlock] - Gereserveerd - HalfBloodPrince
    Raphael Santiago [Vampire] - Pagina 2 - PeterMaximoff


    [Warlock] - Pagina 2 - Polovina




    Characters
    Clary Fairchild
    Jace Wayland
    Alec Lightwood
    Isabelle Lightwood
    Magnus Bane
    Simon Lewis
    Lucian Graymark
    Valentine Morgenstern
    Jocelyn Fairchild
    Raphael Santiago


    INVULLEN
    • Naam
    • Leeftijd
    • Soort
    Hunter of vampire, werewolf, warlock, faery.
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis
    • Familie
    • Relaties
    • Extra


    INFORMATIE


    REGELS
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alleen HalfBloodPrince maakt topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Layout door Inferius.
    • And above all; have fun!


    "Emotions are never black and white. They're more like symptoms."




    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 18:38 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ja inprincipe mag je het zelf weten ofcourse ;-) het was voornamelijk ook een beetje voor mijn eigen personage zodat ik even zeker wist wat jullie deden ik wil naar namelijk niet veel jonger hebben enzo.

    Mij maakt het ook niet zoveel uit, maar ik denk dat dit zo wel prima is (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Magnus Bane


    Soundtrack



    NAAM
    Magnus betekent great.
    Bane betekent glorious defender maar een correctere betekenis is destruction.
    De complete vertaling zou dan great destruction zijn

    LEEFTIJD
    Ongeveer 400 jaar oud.
    Geboren op 7 december 1600


    SOORT
    High Warlock of Brooklyn

    Regret is such an pointless emotion.



    UITERLIJK
    Face Claim; Harry Shum Junior.

    Rond zijn 19de levensjaar stopte Magnus met ouder worden en bleef zijn 19-jarig uiterlijk behouden. Hij heeft een bruine huidskleur, is vrij lang (maar nog altijd kleiner dan Alexander) en is tenger qua lichaamsbouw. Als een Warlock heeft hij als kenmerken geel-groene katachtige ogen en geen navel. Dankzij zijn moeder heeft hij een lichtelijke Asian look. Zijn haarkleur is zwart hoewel zijn haarstijl door de jaren is veranderd. Graag draagt hij make-up en opvallende kleding dat door vele als raar of uniek wordt ervaren.

    INNERLIJK
    Behoedzaam
    Fel
    Sluw
    Wijs
    Gay


    I never date anyone my cat doesn't like.




    GESCHIEDENIS
    Magnus is liefdevol opgegroeid op een boerderij totdat zijn Warlock mark ontwikkelde en zijn ouders doodsbang voor hem werden. Hij was tenslotte een zoon van de duivel. Zijn moeder pleegde zelfmoord en zijn stiefvader probeerde hem op zijn tiende te vermoorden. Kort daarop werd hij opgevoed door de Silent Brothers van Madrid, Spanje. Hier kreeg hij de name Magnus Bane. Later, ontmoette hij Caterina Loss en redde haar van de brandstapel. Beiden werden vrienden voor het leven.

    PERU:
    What happened in Peru, stays in Peru


    In 1857 bezocht Magnus Bane vanwege een meeting met de Clave. Daar ontmoette hij Edmund Herondale en werd getuige was van de liefde tussen Edmund Herondale en Linette Owens dat zich uit tot de hartverscheurende beslissing dat Edmund zijn leven als shadowhunter achterliet om met zijn geliefde te zijn.
    In dezelfde periode ontmoette hij Camille Belcourt waar hij zekere gevoelens voor koesterde. Hij moest concurreren met de weerwolf Ralf Scott maar geraakt door de beslissing van Edmund Herondale gaf hij Ralf Scott een kans. Als afscheidscadeau gaf hij Camille Belcourt een dure, betoverde halsketting met een belofte dat ze elkaar weer zouden zien.


    FAMILIE
    Moeder: onbekend maar is half Nederlands en half Indonesisch.
    Stiefvader: onbekend
    Vader: Asmodeus, Prince of Hell

    RELATIES
    Alexander Lightwood - boyfriend ofcourse

    Warlocks:
    Catarina Loss
    Ragnor Fell
    Thessa Gray

    Downworlder:
    Raphael Santiago
    Woosley Scott

    Wie durf?


    EXTRAL:
    Magnus Bane heeft een kat genaamd Chairman Meow
    Magnus Bane is biseksueel
    Magnus Bane is de eigenaar van de Nachtclub Pandemonium

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 19:32 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    MAAR OKÉ, WAAROM VALT ALEC NOU NIET GEWOON OP MEISJES HIJ IS ZO F*CKING HOT OMG.


    Ik plaats mijn personage trouwens zo snel mogelijk, ik zit midden in toetsweek dus dat kan ik nu even niet doen. Hoewel ik op het moment ook meer andere dingen doe dan leer, maar oké.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    MAAR OKÉ, WAAROM VALT ALEC NOU NIET GEWOON OP MEISJES HIJ IS ZO F*CKING HOT OMG.


    Ik plaats mijn personage trouwens zo snel mogelijk, ik zit midden in toetsweek dus dat kan ik nu even niet doen. Hoewel ik op het moment ook meer andere dingen doe dan leer, maar oké.

    Ikr hahaha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    greenlight22 schreef:
    MAAR OKÉ, WAAROM VALT ALEC NOU NIET GEWOON OP MEISJES HIJ IS ZO F*CKING HOT OMG.


    Ik plaats mijn personage trouwens zo snel mogelijk, ik zit midden in toetsweek dus dat kan ik nu even niet doen. Hoewel ik op het moment ook meer andere dingen doe dan leer, maar oké.


    Ik heb hetzelfde probleem. Na 5 december ga ik pas echt fitten :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    En Alec is mine ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    En Alec is mine ^^


    EN MAGNUS IS OOK AL ZO KNAP ze zijn gewoon het knapste koppel van de serie. Lees ook even goed serie, want ik moet wel even kwijt dat Clary en Jace van de film wel knapper zijn. Hebben jullie Jamie Campbell Bower gezien DAMN.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    EN MAGNUS IS OOK AL ZO KNAP ze zijn gewoon het knapste koppel van de serie. Lees ook even goed serie, want ik moet wel even kwijt dat Clary en Jace van de film wel knapper zijn. Hebben jullie Jamie Campbell Bower gezien DAMN.


    Ik heb een liefde voor de cast van de serie, voornamelijk omdat ik de film niet geweldig vond. And bc Dom & Matt are cutiess
    Hm, idk. Op de ene foto is Jamie wel knap, maar de andere juist heel eng.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Aftertaste schreef:
    (...)

    Ik heb een liefde voor de cast van de serie, voornamelijk omdat ik de film niet geweldig vond. And bc Dom & Matt are cutiess
    Hm, idk. Op de ene foto is Jamie wel knap, maar de andere juist heel eng.


    Ik vond de film wel best goed en toen kwam de serie en ik weet niet inprincipe vind ik de cast wel heel goed. Alleen als nog vond ik Lilly en Jamie hun Clary en Jace beter idk. Maar ik begrijp best dat je Jamie ook wel een beetje eng kan vinden, hij heeft van die heel erg opvallende jukbeenderen wat ik persoonlijk erg aantrekkelijk vind, maar ja


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Jem or no Jem?


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Jem or no Jem?

    Jem


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    (...)
    Jem


    You sure? He'll steal your cat

    [Canonly Jem steals Church]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 22:41 ]


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Jem or no Jem?


    Why not?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Why not?


    Jem's not Jem until the last book/after the last TMI book...


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Jem's not Jem until the last book/after the last TMI book...


    Maak hem gewoon ouder


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."