• ... En maarliefst 6 spellen. Dit allemaal voor 400 euro!

    Ik was heel emo vandaag, toen was het ineens black friday en toen na lang emo zijn (met whiskey) heb ik toch maar een playstation gekocht. Ik vond het zelf een hele goede aankoop. Ik wilde het al langer maar zat steeds te twijfelen, maar omdat ik een beetje een moeilijke periode heb en ik mezelf wel eens mocht verwennen. Haha.

    Hebben jullie nog black friday aankopen gedaan?


    The truth is out there.

    Wishkey? Getver.x) Wat stom dat je je zo slecht voel de laatste tijd!
    Welke spellen moeten je gaan opvrolijken?!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Wishkey? Getver.x) Wat stom dat je je zo slecht voel de laatste tijd!
    Welke spellen moeten je gaan opvrolijken?!:Y)


    Ik heb gekocht:
    - Nathan Drake collection (1e drie spellen)
    - Fallout 4
    - Little big planet 3
    - Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration

    En ja. D:


    The truth is out there.

    Hee wat leuk!!
    Ik had ooit een Xbox maar had er simpelweg geen tijd voor, dus die is inmiddels al weer verkocht.

    Ik heb heel saai alleen een broek gekocht, van H&M, 10 euro korting + gratis verzendkosten dus ja waarom niet.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Calipha schreef:
    Hee wat leuk!!
    Ik had ooit een Xbox maar had er simpelweg geen tijd voor, dus die is inmiddels al weer verkocht.

    Ik heb heel saai alleen een broek gekocht, van H&M, 10 euro korting + gratis verzendkosten dus ja waarom niet.


    Ohh jaa kleding yas! En ja ben er echt super blij mee. Maakt een rotweek weer een beetje goed.


    The truth is out there.

    Leuk! Ik heb vandaag niks gekocht, ik had daar de tijd niet voor.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Leuk! Ik heb vandaag niks gekocht, ik had daar de tijd niet voor.


    Ik liep de beste deals wel mis, omdat ik pas om 8 uur thuis was en vanochtend om 6 uur op moest. Cheapste playstation was 279. Ik heb 288 neergelegd. Valt ook nog wel mee opzich. (:


    The truth is out there.

    Auror schreef:
    (...)

    Ik heb gekocht:
    - Nathan Drake collection (1e drie spellen)
    - Fallout 4
    - Little big planet 3
    - Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration

    En ja. D:


    Dat klinkt tenminste wel als een stel leuke spellen!
    Hopelijk brengen ze je wat vrolijkheid.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat klinkt tenminste wel als een stel leuke spellen!
    Hopelijk brengen ze je wat vrolijkheid.<3


    Thanks Jolijn!


    The truth is out there.

    Ik heb niks gekocht. De dingen die ik graag wilde waren namelijk nog steeds achterlijk duur :')


    26 - 02 - '16

    oeeeeehhh waar heb je het gekocht als ik mag vragen? Zeker een hele goede aankoop. Veel plezier ermee ^^
    Voeg me toe op playstation and me my friend :'D
    PSN: Fantasyfull

    Dat is een uitmuntende manier om jezelf op te vrolijken. c:

    Ik had toevallig gisteren al gepland om naar de stad te gaan, omdat ik dat al weken uitstel en ik echt een paar dingen nodig had, en toen bleek overal ineens 20% korting te zijn vanwege Black Friday! Dat was een mooi moment.
    Ik heb twee paar schoenen, twee bh's (waaronder een rode waar ik helemaal verliefd op ben) en een zwart vestje gekocht. :Y)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Raja schreef:
    oeeeeehhh waar heb je het gekocht als ik mag vragen? Zeker een hele goede aankoop. Veel plezier ermee ^^
    Voeg me toe op playstation and me my friend :'D
    PSN: Fantasyfull


    Jaaa. Was echt goede deal. Was nog goedkoper elders maar dat was al uitverkocht. Ik heb uiteindelijk besteld bij de nedgame. (: --> trouwens, ik heb er twee controllers bij gekregen en het is de 1tb versie. Super goede deal dus.

    Ik ga je toevoegen zodra ik 'm heb.

    @Schorriemorrie: Hahaha ik ken het probleem. Dit was ook wel een flinke uitgave voor mij. :')
    @Mylintis: Dat is wel een mooi toeval en klinkt als goede aankopen!

    [ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 9:13 ]


    The truth is out there.

    Veel plezier ermee!
    Het enige dat ik gisteren kocht was een colaatje op de kajakclub. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Veel plezier ermee!
    Het enige dat ik gisteren kocht was een colaatje op de kajakclub. :Y)


    Dankje! Flinke uitgaven dus? :'D


    The truth is out there.

    Ik heb de mijne vandaag een week of 4! Beste aankoop van het jaar. Heb inmiddels Uncharted 4 al uitgespeeld en gisteren met Black Friday deal Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration gekocht. Wat een geweldig spel!!!! Eerder deze week kocht ik Watch Dogs 2 (kneus die ik ben, had beter even op de kortingen kunnen wachten), maar de liefde moet zich nog ontwikkelen.

    Hoe vind je de Nathan Drake collection? Overweeg die ook te kopen, want Uncharted is gewoon zo leuk D:

    (Ja ja, weet dat je 'm nog niet hebt, maar voor zodra je 'm wel hebt gespeeld hehe)