• Denk ik lekker orgineel te zijn met een verhaal over Tom in de vrouwenhandel, hij verkoopt vrouwen en koopt ze, en wat zie ik.
    éen koter die ineens maar een verhaal wil beginnen over Bill die een meisje koopt. Wtf, wees orgineel en aap me niet steeds na.!!
    En kijk uit, ik ben ik een schled bui.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wil iemand me even vasthouden ik wil op iemand inrammen.[/komt niet door jullie]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb ook zoveel serie's die zijn nagedaan,en drie keer raden welke meer gedaan worden>.<


    Music is the new sex

    ^^ *houd ivy vast*


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb ook zoveel serie's die zijn nagedaan,en drie keer raden welke meer gedaan worden>.<


    de fakers duh
    das altijd so ;l


    We can only learn to love by loving.

    die na zijn geaapt natuurlijk. ik heb het trouwens voor lovelockdown opgenomen in haar topic (A)!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Nicol danku,<3. Ik moet maar niet gaan schelden, dan komt het niet goed.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    de fakers duh
    das altijd so ;l

    Dat is gewoon niet leuk>.< Ivy,ik weet helemaal hoe je je voelt. We gaan samen een actie beginnen^^


    Music is the new sex

    Zielige mensjes... Een verhaal is tog 10x leuker als hij orgineel is ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ^^idd en dan krijg je so'n ban van 30 dagen net als Sid heeft
    mr moet eten

    lieftjouw<33


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb ook zoveel serie's die zijn nagedaan,en drie keer raden welke meer gedaan worden>.<

    Heb ik ook gehad.Voor zover ik weet bestond er nog geen serie van dat Tom trouwde in een dronken bui maak ik er een wordt die nagedaan , maar die bestaat nu niet meer, met een ander idee van mij was dat ook.Ik kan daar echt boos van worden.


    The soul needs autumn.

    ^^idd en dan krijg je so'n ban van 30 dagen net als Sid heeft
    mr moet eten

    lieftjouw<33

    Ik krijg geent van 30 ik krijg er dan een van 60.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Heb ik ook gehad.Voor zover ik weet bestond er nog geen serie van dat Tom trouwde in een dronken bui maak ik er een wordt die nagedaan , maar die bestaat nu niet meer, met een ander idee van mij was dat ook.Ik kan daar echt boos van worden.

    Ik ook.


    Music is the new sex

    Like, ik had eens iets origineels. Een weekje later zie ik exact hetzelfde idee verschijnen. ^^
    Die serie is al meer dan 1000x gedaan ondertussen, en de mijne niet eens 12 ofzo, omdat niemand hem kent.

    Nou.. nu ga Chantou even wat zeggen.
    Iemand is hier de erste geweest die er een verhaal heeft op gezet van TH
    Betekend dat ook meteen dat Iedereen een naapster is?! Tja, iemand is met het iedee gekomen he.
    en onderhand. is 3kwart van Quizlet. Gebombadeert met Verhalen over TH!!
    en iedereen, heeft wel is een iedee! en tja. mischien is dat wel is al voorgekomen!!
    Kijk hoefeel mensen hier op zitten man!
    en ik.. zie het verbant niet egt met. Tom Verkoopt wijfen.
    Bill koopt een wijf.
    Dat verhaal kan tog heel anders uit de hoek komen!!
    Sorry. ik vind je verhaal daarin tegen wel egt leuk!
    Maar deze vat ik niet.


    Dunno ><

    het gaat nu niet even over het idee dat er al zoveel th verhalen zijn. nee het gaat over het idee waar th een rol in speelt daar gaat het om ;)!


    keep talking shit your makin me famous ['L]