• // our spamtopic //




    Goodday people, hier ziet u het gevolg van een Whatsapp gesprek basically en wij wilden een topic dus deal with it. *sunglasses* In dit topic vinden wij Yuri on Ice leuk, Spodeypewl, Malanaphy, the 100, eten, Sjimmy, Betmun en al die handel vinden wij echt geweldig en we zijn ook hands down de leukste mensen ooit. En mopshonden zijn de leukste, schattigste woefwoefjes oooit.


    // jezus' grote boek //


    addie × betmun, quizletceleb en antihoofdletter
    shan × spoderman, droogkloot en zegt vaak cri
    fam × dedpewl, troller en heeft een hond sjimmy
    xanthe × russian gay viktor, incognitoso en is super slim
    erieka × pim, incognitoso/dierenlover en heeft Pim
    ... × ....

    // wat voorafging.. //

    Spoderman heeft inmiddels zijn liefde blootgegeven aan Dedpewl. Deze reageerde zoals altijd geschokt en dacht zo van: 'tf?'. Intussen was Addie bezig met zijn campagnevoering en publiciteit en speeches schrijven dus natuurlijk kon het hem geen bal schelen. Xanthe was Xanthetaken aan het doen, zoals mod zijn en psychologie studeren dus zij was ook wat meh. En nu ja, Erieka was Pim zijn vacht aan het kammen met zijn speciale prinsenkam. Wat zal er nu gebeuren? In 300 reacties gebeurt er immers heel erg veel. Zal Spodeypewl eindelijk tot stand komen? Zal Addie eindelijk zijn vrije tijd terug kunnen claimen en zal Xanthe eindelijk de nieuwe aflevering van Yuri On Ice kunnen zien? Find out, ... bitch.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 19:09 ]


    Heaven is a place that we all have

    Als toekomstige troller van Quizlet mag ik iedereen trollen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    Wendy ik moet steeds op je profiel klikken om te kijken of jij het bent (lol)


    Good, hehe.

    Hello Ad * zwaait *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    guys ik heb school verknald vandaag


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gawd het voelt alsof ik wakker ben geworden uit een coma. Vermoeidheid sucks


    26 - 02 - '16

    HAHAHA SCHOOL WAS ZO HEL


    Heaven is a place that we all have

    WENDOOO!

    @Fam: Waarom? :c
    @Erieka: Ik voel je. Ik ben uit vermoeidheid door mijn wekker geslapen en nu heb ik mijn practicum gemist :c

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 12:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik ga een short story schrijven over een roadtrip met enkele jongeren en ze zijn naar iets op zoek: het geluk. idk really het gaat waarschijnlijk een four-shot zijn. dit is de eerste zin hihi spoilers

    'Gabriel stak zijn hand uit het raam en speelde met de wind alsof hij zijn vingers liet glijden als een weefster die net haar magnum opus ging beginnen.'

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 12:31 ]


    Heaven is a place that we all have

    Maar mijn vriend is jarig en iedereen bij hem op werk heeft geluk, want er is taart daar. I'm jelly af


    26 - 02 - '16

    @xanthie
    Ughh wiskunde proefwerk het is meer van of ik heb het goed gemaakt of ik heb het heel slecht gemaakt.

    @addie
    Oeh nice! Ik ben wel fan van je schrijfstijl :D

    @erieka
    Oeh gefeliciteerd.
    Taart!!! :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    erieka, zeg gefeliciteerd van me xp

    dankjewel, famke! word ik echt blij van. ik ga proberen 1000 woorden per stukje.


    Heaven is a place that we all have

    Schorriemorrie schreef:
    Maar mijn vriend is jarig en iedereen bij hem op werk heeft geluk, want er is taart daar. I'm jelly af


    Gefeliciteerd!


    - Guys, I want to make an Elizabeth 3rd appreciation topic. Would it be strange to do so?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    DO IT DO IT DO IT


    Heaven is a place that we all have

    Okay then. I shall do it tonight. Everyone needs to know how much of a wonderful creature Elizabeth 3rd is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb toch al 723 woorden voor mijn oneshot :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MN NIEUWE SPEECH STAAT ONLINE.


    Heaven is a place that we all have