• Hoihoi!

    Zijn hier Little Mix liefhebbers? A.s. 3 juni 2017 komen ze in de HMH in Amsterdam. A.s. vrijdag om 10.00 uur start de kaartverkoop.

    Ik zou heel graag willen alleen ken ik niemand die ze kent of leuk vinden.. ):


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ah dat is helaas best ver van stoel 10-11-12-13 die ik heb haha ! Maar rij 2 is wel lekker dichtbij!!


    Ja, het is zelfs dichterbij dan dat ik bij de de GW Tour had (rij vijf).


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Ja, het is zelfs dichterbij dan dat ik bij de de GW Tour had (rij vijf).


    AAAH super vet! Ik wilde daar ook heen maar dat was de dag dat ik de uitslag voor eindexamen kreeg .. moest savonds dus naar school :(


    Treat people with kindness

    Uiteindelijk plan was om met z'n vieren te gaan, maar we hebben geen kaarten kunnen krijgen. Zo kut. We hebben afgesproken ticketwave en ticketswap in de gaten te houden en kijken of we voor normale prijzen kaarten voor vier of twee keer 2 kaarten kunnen krijgen. We willen allemaal super graag, dus dit was echt een heel nare vrijdagochtend.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb btw geen tickets..


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    ik kom het topic even weer laten leven, ik ga ze hoogstwaarschijnlijk (als het mee zit:')) voor het eerst zien! zit rij 9...


    "Love Lives Forever"