Hallo,
Mijn naam is Daniel. Ik zoek vrienden :p
Nee serieus, ik zit al een tijdje op quizlet en ik heb ee beetje het gevoel dat de community aan het sterven is, en dat vind ik heel jammer.
DUS, bij deze, ik wil graag in contact komen met andere mensen op deze website. Ik heb veel varierende interesses (neem maar een kijkje op mijn profiel. zo veel song lyrics :p) en het zou leuk zijn om andere mensen te ontmoeten met dezelfde interesses.
even kort samengevat: ik hou van muziek. mijn smaak varieert van halsey en melanie martinez tot nickelback en suicide silence.
ik hou van schrijven. ik denk graag creatief en teken graag. ik ga ook graag naar concerten en ik heb zowat elke teen/high school drama film op netflix gezien.
qua series hou ik erg van OUAT, Sleepy Hollow, Skins, Freaks & Geeks, Orphan Black, en ik ben net begonnen met Breaking Bad.
ik spreek eigenlijk liever engels dan nederlands, en ik ben uh.. nogal gay :p (ookal heb ik een gf)
DUS,
als iemand interesse heeft in vrienden met mij worden, laat een reactie achter, voeg me toe, of stalk mijn social media:
twitter: halsemotional
instagram: arttdann
kik: afwijken
fuelled by darkness.