• Hallo,

    Mijn naam is Daniel. Ik zoek vrienden :p
    Nee serieus, ik zit al een tijdje op quizlet en ik heb ee beetje het gevoel dat de community aan het sterven is, en dat vind ik heel jammer.
    DUS, bij deze, ik wil graag in contact komen met andere mensen op deze website. Ik heb veel varierende interesses (neem maar een kijkje op mijn profiel. zo veel song lyrics :p) en het zou leuk zijn om andere mensen te ontmoeten met dezelfde interesses.
    even kort samengevat: ik hou van muziek. mijn smaak varieert van halsey en melanie martinez tot nickelback en suicide silence.
    ik hou van schrijven. ik denk graag creatief en teken graag. ik ga ook graag naar concerten en ik heb zowat elke teen/high school drama film op netflix gezien.
    qua series hou ik erg van OUAT, Sleepy Hollow, Skins, Freaks & Geeks, Orphan Black, en ik ben net begonnen met Breaking Bad.
    ik spreek eigenlijk liever engels dan nederlands, en ik ben uh.. nogal gay :p (ookal heb ik een gf)

    DUS,

    als iemand interesse heeft in vrienden met mij worden, laat een reactie achter, voeg me toe, of stalk mijn social media:

    twitter: halsemotional
    instagram: arttdann
    kik: afwijken


    fuelled by darkness.

    OnyxBoy schreef:
    (...)

    YES ik ben volgens mij iets té obsessed met orphan black. ik heb zelfs nu al een tijdje de neiging om het helemaal opnieuw te gaan kijken, maar dat kan ik denk ik mentaal niet aan :')

    ik heb het gedaan. Was misschien niet de beste beslissing maar ik kon mezelf niet inhouden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nee maar chris dan : (
    En ik wilde weten hoe het met tony verder ging.
    Ughhh. Maar seizoen 7 is echt hajsnfjwjs geweldig
    --
    Ouat is idd iets van drie seizoenen leuk, ik had zelf zoiets dat ze rond die tijd ermee moesten stoppen want anders wordt het zo'n slecht langdradig iets


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb niet dezelfde interesses, maar altijd welkom! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Hoi Daniel ik ben Laura
    Sleepy Hollow fans zijn zeldzaam *O* - loop zelf een kleeeein beetje achter maar heb de eerste twee seizoenen op bluray dus ik ga binnenkort verder kijken.

    Spoderman schreef:
    (...)
    ik heb het gedaan. Was misschien niet de beste beslissing maar ik kon mezelf niet inhouden.


    hahaha, misschien moet ik het dan ook maar gaan doen :p


    fuelled by darkness.

    Dedpewl schreef:
    Nee maar chris dan : (
    En ik wilde weten hoe het met tony verder ging.
    Ughhh. Maar seizoen 7 is echt hajsnfjwjs geweldig
    --
    Ouat is idd iets van drie seizoenen leuk, ik had zelf zoiets dat ze rond die tijd ermee moesten stoppen want anders wordt het zo'n slecht langdradig iets


    same! ik ben nogsteeds zo hard aan het huilen om freddie, ook. ik vond hem met effy echt heel cute.
    en ja, inderdaad. ze proberen in de laatste seizoenen zo hard te rekken dat het gewoon niet leuk meer is.


    fuelled by darkness.

    Krolock schreef:
    Hoi Daniel ik ben Laura
    Sleepy Hollow fans zijn zeldzaam *O* - loop zelf een kleeeein beetje achter maar heb de eerste twee seizoenen op bluray dus ik ga binnenkort verder kijken.


    hoi laura! en ja inderdaad. ben blij dat ik er toch een gevonden heb :D
    ik kijk het op netflix, en ik wacht momenteel op seizoen 3.
    ik ben beginnen met kijken toen het ooit twee jaar geleden op tv kwam. ik keek het samen met mijn ouders, maar ben afgehaakt halverwege seizoen 1 omdat ik het niet zo heb op elke week op hetzelfde tijdstip tv kijken. toen ik dit jaar netflix kreeg en erachter kwam dat het erop stond, ben ik weer begonnen, en heb zelfs mijn vriendin helemaal verslaafd gemaakt :p ik vind het echt geweldig, en ik wil gaan spoilen maar dat doe ik je niet aan. het einde van seizoen 2 is in elk geval heel .. emotioneel :')


    fuelled by darkness.

    Even zeggen dat je geen drie berichten na elkaar mag posten. Ik heb dat één keer gedaan, te veel na elkaar gereageerd in een topic en ik kreeg daarvoor een waarschuwing van een mod, omdat ik "spamde''. Ik wist toen ook niet dat die regel bestond, dus even laten weten, voor je ook een waarschuwing krijgt daarvoor. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nou, zo te zien zijn er genoeg overeenkomsten tussen ons, Daniel! #Melanie Martinez #OUAT #Sleepy Hollow


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Nickelback. _O_


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    OnyxBoy schreef:
    (...)

    same! ik ben nogsteeds zo hard aan het huilen om freddie, ook. ik vond hem met effy echt heel cute.
    en ja, inderdaad. ze proberen in de laatste seizoenen zo hard te rekken dat het gewoon niet leuk meer is.

    NO FREDDY, dat was so fucking hard
    En dat cook echt de shit out of that guy heeft geslagengeeft toch een goed gevoel, ik shipte hun echt als vrienden. Ik heb trouwens nooit generation 3 gekeken omdat ik er slechte verhalen over hoor en ik wil mijn beeld van skins niet verpesten xd


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hoi Daniel,
    Ik ben Lilly.

    Ooh, Breaking Bad! <3 You'll love it till the end. Hier zitten amper fans van die serie. D: Ik was er tot nu toe maar 1 tegengekomen.


    Ik wil een tuin vol egels