Laleah schreef:
Ik had ook nog een keer met iemand besproken om een keer een reclame-meeting te organiseren in amsterdam. Om dan flyers over Quizlet uit te delen en het bespreekbaar te maken zegmaar. Bij boekenwinkels ook en allerlei andere creatieve winkeltjes. Maar hiervoor heb je dan toestemming nodig van de gemeente voor het uitdelen van flyers. En natuurlijk van Quizlet zelf.
Ik hoor namelijk genoeg mensen klagen over het verminderde aantal users, maar eigenlijk word er niks aan gedaan. Ik vind het een mooi idee om daar eens over te brainstormen.
Nou, dat klopt ook niet helemaal, haha. We zijn achter de schermen al jaren bezig met dit onderwerp en proberen continu bepaalde acties te ondernemen. Dat gaat inderdaad over ludieke acties zoals paaseieren zoeken ed, maar ook om bepaalde dingen te verbeteren zoals een compleet vernieuwde welkomstbericht of bepaalde suggesties te implementeren die heel veel mensen graag willen. Het is een onderwerp dat start bij de aanmelding (hoe verwelkomen we users, hoe geven we ze een goede rondleiding en maken we hen wegwijs,...) dat overgaat naar hoe houden we Q leuk voor iedereen zodat je ook graag wil blijven. Het onderwerp stopt eigenlijk nooit want als er dan toch mensen weggaan, moeten we weer gaan bedenken waarom ze mogelijk zijn weggegaan en verbeteringen zoeken naar hoe we in de toekomst deze mensen wel hadden kunnen houden.
Eigenlijk hé, het moderator zijn, is bijna niets anders dan Q proberen levendig, plezant en geweldig proberen te maken. Daarom dat we 2 maanden geleden ook 11 toppertjes hebben gezocht om hierbij te helpen. ^^
Dus vanuit de crew zijn we zeker met dit onderwerp bezig en users ook. Veel mensen proberen leuke acties op te zetten en nieuwe ideeën uit te werken. Zo ook met dit topic. Dus als iedereen steeds die kleine dingetjes probeert te doen zoals die awards, ideeën uitwerken zoals wordwars, readwars, nano,... Dan kom je volgens mij ook al een heel eind. Je mag vooral de moed niet laten zakken. Als je geen stories meer maakt omdat toch niemand ze leest, creëer je een self fullfilling prophecy.
Oh, dit was trouwens niet echt op jou bedoeld ofzo. Het was gewoon even iets dat in mijn hoofd kwam en dan ratel ik maar.
PERRIEZAYN93 schreef:
(...)
Hmm, dat kan ik wel begrijpen en misschien zien vele mensen het ook als een tienersmeisjes site. Ik denk inderdaad dat je meer doelgroepen moet bereiken. Laten zien dat Quizlet geen meisjessite is. Persoonlijk heb ik wel eens Wattpad geprobeerd, maar ik kan er niet aan wennen en het tipt lang niet aan Quizlet.
Ik ben inmiddels 21 en ik denk dat ik wel een beetje onder de jongere vrouw val.. Ik heb ook geen idee of de Facebook pagina van Quizlet actief en of er een twitter account wordt gebruikt. Ik wil simpelweg niet dat Quizlet weg valt.
Ik denk even mee: zou het misschien interessant zijn om iets te maken zoals subforums voor bepaalde doelgroepen? Ik heb nog geen idee in mijn hoofd, maar ik denk aan een 'jongvolwassenensubforum' waarin je zaken kwijt kan over de hogeschool/universiteit, het studentenleven dat heel mooi, maar ook heel lelijk kan zijn, eerste zoektocht naar werk, gaan samenwonen. En misschien een 'tienersubforum' waarin je alles kwijt kan over die eerste pukkel die al 5 dagen op je gezicht staat te pronken, je eerste vriend/in, de eerste keer naar een feestje na heel hard zagen bij je ouders,...
Alhoewel, nevermind. Als ik het zo terug lees, kunnen deze dingen ook allemaal in een ander bestaand subforum. Hmm.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury