Wij doen niet meer mee aan snoep uitdelen aan zingende kinderen omdat ze gewoon de Sint Maarten gedachte niet meer snappen ofzo. Kinderen die met elkaar vechten om het "lekkerste" snoepje,niets van delen willen weten, snoep halen zonder te zingen door gewoon achteraan te sluiten, ruiten bijna inslaan als je niet binnen een seconde open doet...
Vroeger deed ik wel mee, heb zelfs tot m'n veertiende nog gelopen (zat bij een kinderkoor, Sint Maarten lopen was verplicht,niet dat ik het erg vond trouwens. Ik hield een beetje snoep zelf en verdeelde de rest van het snoep onder de allerkleinsten waar ik op 'oppaste' bij het samen lopen.) maar ik heb wel alles aanvaard, al was het een mandarijn (daar hadden de meeste kinderen een afschuw voor,ik snap dat niet haha :') ik vond het best wel lekker ) of iets waar ik allergisch voor was. Alles wat ik niet kon hebben verdeelde ik dan. Net als Sint Maarten.
Hier komen ze trouwens niet eerder dan 19.15 aan de deur ivm de voorafgaande kerkdienst. Maar wij hebben de lamp uit,we delen niets meer uit (we hebben niet eens snoep in huis)
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly