• Het is weekend! Nou heb ik altijd een klein dingetje wat ik dan doe op mijn vrijdagavond dan ga ik vaak reclames of intro's kijken van televisie series die ik in de jaren 90 of eerdere 2000's heb gekeken ik wordt dan ook helemaal meegenomen naar toen en alle leuke herinneringen die ik toen had. Dus ik dacht we hebben best een wijd leeftijdsverschil op Quizlet waarom gaan we niet met zijn alle dingen posten die voor ons bij onze jeugd horen, en misschien vind je nog wel leuke vrienden of gespreksonderwerpen erover. Want ik denk dat er best wel mensen zijn die fan waren van bepaalde shows en hier misschien dan weer opkomen.

Dit mag trouwens van alles zijn, van speelgoed, tot spulletjes, mcdonalds dingen, tv shows, films of zelfs computer spelletjes!

Ik begin dus maar eventjes kwa televisie keek ik echt heel graag de Mini Playbackshow met Henny Huisman, man wat was dat gaaf om toen te zien.:

En dan nog een wat oudere onbekende kerstfilm waar ik echt jaren lang naar heb gezocht:

Dit is trouwens een spelletje voor de pc wat ik nergens kon vinden het is van de Mambo en Co franchise maar het karakter dat in dit spel centraal staat het Mamidou, het was een educatief spel met verhalen, inkleuren etc en ik kreeg ton zo'n handpop erbij van Mamidou de kat zelf.

[ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 18:48 ]

Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

Youtube video's in een quote please (:
    Het ontregelt nog steeds de site

Jinsoyun schreef:
    Youtube video's in een quote please (:
    Het ontregelt nog steeds de site

Excuus, ik zit nog maar amper een week op de site..

Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

xSakuraKissx schreef:
    (...)

Excuus, ik zit nog maar amper een week op de site..

Oja, dan weet je het niet inderdaad. Nu gelukkig wel (:

Jinsoyun schreef:
    (...)
    Oja, dan weet je het niet inderdaad. Nu gelukkig wel (:

Is het wel zo goed? Want moest even zoeken naar de quote knop.

xSakuraKissx schreef:
    (...)

Is het wel zo goed? Want moest even zoeken naar de quote knop.

Ja, het is goed zo. Niks meer aan de hand

De kleintjes zaten vandaag Ernst Bobbie en de rest de kijken en toen kreeg ik een emotioneel ''childhood'' moment :')

Ook het Sinterklaas journaal.

Perzik schreef:
    De kleintjes zaten vandaag Ernst Bobbie en de rest de kijken en toen kreeg ik een emotioneel ''childhood'' moment :')

Doet me ook meteen denken aan de Club van Sinterklaas.

"One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

Standal schreef:
    (...)

Doet me ook meteen denken aan de Club van Sinterklaas.

De brieven van Jacob kan ik me nog herinneren en iets met blafpoeder. Ik mis de Club van Sinterklaas nu wel, Damn.

Perzik schreef:

Ze doen nog steeds shows en het sinterklaasfeest dacht ik.