Miall schreef:
Ik ga me er toch even mee bemoeien. Niet iedereen zal het altijd eens zijn met de beslissingen van de moderators, maar als users moeten wij ons er bij neerleggen. Ik vind het jammer dat Nikki weg is, maar op het moment kunnen we er niks aan veranderen. De mods hebben gedaan wat zij dachten dat goed was en so be it. Als ik sommige reacties hier lees, vind ik dat het respect af en toe ver te zoeken is. Niet dat ik het áltijd eens ben met de beslissingen van de mods (ik vind en permanente ban ook misschien wat té) maar bemiddelaars zijn er om meningsverschillen op te lossen, het LJH topic is er slechts om je hart te luchten en niet om anderen aan te vallen voor wat zij vinden. Laten we ons nou even volwassen gedragen, please.
Wat is er precies respectloos aan het niet eens zijn met een beslissing? Stel je voor dat we het allemaal altijd maar eens moesten zijn met wat Den Haag voor ons beslist. Er wordt niet gescholden, er wordt niet geschreeuwd, nee het is niet de plek om dit te bespreken, maar er is per slot van rekening ook geen plek om dit te bespreken, want dat wordt door de crew niet toegelaten.
Ik snap niet hoe je kunt zeggen dat we ons als users maar gewoon bij de beslissingen van mods moeten neerleggen, of je het er nou mee eens bent of niet. Dat is makkelijk praten, tot je zelf opeens een permaban naar je hoofd geslingerd krijgt en je al je creaties voorgoed kwijt bent.
i put the fun in funeral