Metamorphoses schreef:
(...)
om eerlijk te zijn vind ik dit bericht vrij onrespectvol want je hebt zelf maar één kant van het verhaal gehoord en uit privacy voor de user mogen de moderators ook niets zeggen erover
de moderators doen hun uiterste best voor de site door projecten te organiseren en spambots weg te houden en bugs eruit te filteren en som maar op en misschien klinkt dit wel alsof ik hen kei hard aan het verdedigen ben 'omdat ik deel ben van de crew' maar bèta's hebben op geen enkel vlak iets te zoeken in de taken van de mods/bemiddelaars dus ik sta hier even buiten van als jullie
ja ik snap dat jullie het jammer vinden maar ik vind dat je dat ook op een respectvollere manier mag uiten
Ik scheld niet, ik vloek niet, ik spreek alleen mijn mening uit. Maar nee, dat mag dus niet en dat is ook één van de redenen dat zij geband is; Haar mening uitspreken. 'Scuse me, maar ik sprak ook niet over de betamensen, maar de mods, as you can see.
Geef mij gerust een waarschuwing hiervoor tho, dan word mijn vermoeden bevestigd
[ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 10:37 ]
Ich liebe dich 27.12.23