• En ik kom erachter dat mijn kookboeken verzameling lekker opschiet. Al met al heb ik een plank in mijn boekenkast helemaal vol, met daarbij gerekend een map waarin ik losse recepten verzamel.



    Verzamelen jullie ook iets? Zo ja, wat? :3


    26 - 02 - '16

    Ik verzamel boeken. ^^ of nouja. Ik koop ze gewoon en het is zelf een verzameling geworden. Kookboeken zijn leuk! Ik heb er laatst ook 1 bij de Action gekocht.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sneeuwbollen ^^ Ik heb er nu rond de zeventig, geloof ik. En het beste is dat ik ze zelf niet hoef te kopen, mensen nemen ze gewoon voor me mee wanneer ze terug komen van hun reis ^^


    Mhm?

    Ik verzamel magneetjes van alle plekken in de wereld. Mijn vrienden en familie nemen er ook heel vaak 1 voor me mee als ze op vakantie zijn geweest, ik ga ze binnenkort eens uitzoeken en tentoonstellen.

    Ik heb ook net mijn kamer opgeruimd maar dat deed ik alleen omdat ik mijn natuurkunde boek kwijt was en daar heb ik vrijdag een examen over(hij was achter mijn boekenkast gevallen kwam ik uiteindelijk achter)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat leuk! Ik heb altijd ambities om kookboeken te kopen, je weet wel, van die goede - maar ik koop dan uiteindelijk voor een paar euro bij een Boekenvoordeel van die kleine boekjes met studentenrecepten of zo. Op zich handig, maar ik kan er dan vaak wel zonder mee. Er zijn veel betere 'basics' kookboeken, dat weet ik ook wel. Dan vind ik mjin Roald Dahl Griezelkookboek een veel betere aankoop.

    Ik spaar Disney Classics en Disney Pixar op DVD, maar ik vind het sowieso leuk om films en series op DVD/Blue-Ray te kopen. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife