• Hoi Hoi,

    helaas heeft mijn samsung galaxy S4 het begeven.
    nu zoek ik naar een goedkopere alternatief

    hier is er één van : https://www.bol.com/nl/p/wiko-sunny-dual-sim-rood/9200000058175340/

    weet jij een betere en/of een goedkopere mobiel simlock-vrij ??
    let me know !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Destijds heb ik veel gezocht over Wiko, omdat ik er ook zo een wilde, maar naar het schijnt gaan die snel trager worden, en bepaalde functies vertragen de telefoon erg. Ik zou die dus niet aanraden. Ik heb nu dus wel een mobiel van Wiko, maar dat is echt zo'n baksteen, en daar ben ik nogwel tevreden mee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Huawei?


    26 - 02 - '16

    Refurbished? Een vriendin van mij heeft een iPhone 5 voor zo'n 300 euro - ziet er gloednieuw uit.

    Mijn zusje heeft voor een lange tijd een Wiko gehad en van wat ik weet is dat haar scherm vrijwel direct kapot ging (er zat een hele barst in toen ze 'm liet vallen, terwijl ze toch echt het voorzichtige type is), batterij snel leeg en hij gaat ook wat trager naarmate je 'm meer gebruikt. Ik raad idd ook de Huawei aan. Ik heb er zelf ook eentje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een Xiaomi Redmi (holy shit, op Bol.com verkopen ze hem voor 100 euro meer dan de werkelijke prijs...), maar die haal ik uit China en als je er niks van snapt, is het niet echt iets voor jou, haha. De nieuwste is net uit en kost iets van $140.


    Your make-up is terrible