• En dan bedoel ik met de romantische boeken in de zin van 50 shades.
    zijn er nog meer van zulke soorten boeken? zo ja hoor ik het graag!

    en daarbij ergens vind ik t fijner om echt n boek te kopen maar volgens mij is het met een ereader? goedkoper en makkelijker en kan je t ook op je telefoon lezen?
    iemand hier enig ervaring mee en mij evt zou willen uitleggen hoe dat werkt?

    thanks!


    I just come to read

    Nou ik kan 50 shades toch niet echt een romantisch boek noemen denk ik, maar ik denk niet dat er zo veel boeken als dat zijn. Als je echt alleen voor romance wil gaan, er is een boek genaamd Flipped, die gaat over twee jonge kinderen die verliefd zijn. Ik heb het boek nog niet gelezen, maar de film wel gezien op tv een keer. Je kan er even naar kijken ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Misschien zit hier iets tussen.
    Of hier.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 13:58 ]

    Zahkriisos schreef:
    Misschien zit hier iets tussen.
    Of hier.



    dankjewel!!!


    I just come to read

    Laleah schreef:
    Nou ik kan 50 shades toch niet echt een romantisch boek noemen denk ik, maar ik denk niet dat er zo veel boeken als dat zijn. Als je echt alleen voor romance wil gaan, er is een boek genaamd Flipped, die gaat over twee jonge kinderen die verliefd zijn. Ik heb het boek nog niet gelezen, maar de film wel gezien op tv een keer. Je kan er even naar kijken ^^


    thank you ^^ maar denk dat dat wat te soft is


    I just come to read