• Lieve Quizletters,

    Wij, de bèta's, kijken met veel plezier jullie aanvragen na, maar dat neemt niet weg dat we er erg veel tijd in steken. Wij doen onze uiterste best de feedback zo uitgebreid mogelijk te maken, en een gestructureerd en overzichtelijk antwoord te formuleren, maar niet elke user heeft daar behoefte aan. Dankzij Rutger is er vanaf vandaag een uitgebreider keuzesysteem.

    Hoe werkt dit?
    Tot voor kort waren dit de mogelijke antwoorden op de vraag 'Wat wil je dat de beta-reader doet?':
    [list][*]Spelling
    [*]Verhaallijn
    [*]Spelling en verhaallijn.[/list]

    Wij legden dan vrijwel elke fout uitgebreid uit, maar niet alle users hebben daar behoefte aan. Met het uitgebreide keuzesysteem kan je nu kiezen uit volgende mogelijkheden:
    [list][*]Alleen taalfouten verbeteren
    [*]Alleen taalfouten verbeteren en daar uitleg bij geven
    [*]Alleen commentaar geven op de verhaallijn
    [*]Taalfouten verbeteren en commentaar geven op de verhaallijn
    [*]Taalfouten verbeteren, daar uitleg bij geven en commentaar geven op de verhaallijn.[/list]

    Je kan slechts één keuze selecteren, omdat je anders conflicterende aanvragen krijgt. Zo weten wij in ieder geval goed hoe we het precies moeten aanpakken en waar jullie het gelukkigst van worden. Denk wel goed na op welke vlakken je precies geholpen wilt worden, want dat maakt voor ons veel verschil.

    Wat als ik nog een specifieke vraag heb?
    Deze kan je zetten bij 'Extra uitleg', maar je kunt je bèta-aanvraag niet opsturen zonder eerst een mogelijkheid te selecteren.

    Groetjes,
    Het bèta-team van Quizlet
    Inge, Nina, Jip, Lotte, Lisanne en Qing

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Wij helpen met het schrijven van stories!

    Oooh, super! Het kost inderdaad immens, immens veel tijd om overal een uitgebreide commentaar op te schrijven, dus dit maakt me spontaan heel blij voor jullie! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh wow, zijn er nog maar zo weinig beta's of ligt dat aan mij? o.o
    Maar super tof, hopelijk maakt dit het ook iets makkelijker en minder tijdrovend voor jullie! ;3


    Your make-up is terrible

    -> Topic verplaatst naar 'Nieuws'.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Yay! *O*



    Thunderfvck schreef:
    Oh wow, zijn er nog maar zo weinig beta's of ligt dat aan mij? o.o
    Maar super tof, hopelijk maakt dit het ook iets makkelijker en minder tijdrovend voor jullie! ;3


    Nee, dat ligt niet aan jou, want we zijn inderdaad met een vrij select clubje op het moment. Klein maar fijn. (krul)



    Junns schreef:
    -> Topic verplaatst naar 'Nieuws'.


    Wat zouden we toch zonder jullie moeten. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oooh wat super fijn dat dit nu gelukt is. Ik weet dat het jullie zeeën aan tijd gaat besparen!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Handig.


    16 - 09 - '17

    Whooehooeeeee! *O*

    Edit: En jullie zijn toppers, lieve bèta's!!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 22:52 ]

    Krullie schreef:
    Whooehooeeeee! *O*

    Edit: En jullie zijn toppers, lieve bèta's!!


    Haha, aw, dat is nou nog eens een edit die we heel graag zien. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Go us! Go us! *O*


    Eigenlijk is Rutger wel de echte topper, aangezien we deze aanpassing aan hem kunnen danken! (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Thunderfvck schreef:
    Oh wow, zijn er nog maar zo weinig beta's of ligt dat aan mij? o.o
    Maar super tof, hopelijk maakt dit het ook iets makkelijker en minder tijdrovend voor jullie! ;3


    Dat viel mij ook ook al op D:
    Dit is in ieder geval een goede toevoeging, dat uitbreiding van de keuzes. Hopelijk hebben jullie als bèta's er veel gemak van (:


    26 - 02 - '16

    Damn, gek genoeg krijg ik hierdoor zoveel zin om te gaan bètareaden. :'D
    Stiekem mis ik het/jullie zoveel meer dan ik verwacht had. :')

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 8:40 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    Damn, gek genoeg krijg ik hierdoor zoveel zin om te gaan bètareaden. :'D
    Stiekem mis ik het/jullie zoveel meer dan ik verwacht had. :')


    Hahaha same. :'D Ik heb nog steeds soms van die momentjes dat ik denk "nu ga ik er eens aan vallen!" (de pagina's staan nog steeds bij mijn favorieten, haha), maar dan krijg ik natuurlijk de melding dat ik de machtiging niet heb die pagina te betreden. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Metamorphoses schreef:
    Go us! Go us! *O*


    Eigenlijk is Rutger wel de echte topper, aangezien we deze aanpassing aan hem kunnen danken! (bloos)

    Ja, dat klopt
    Maar jullie zijn toppers omdat jullie al die hoofdstukken nakijken elke keer weer!

    Tracker schreef:
    Damn, gek genoeg krijg ik hierdoor zoveel zin om te gaan bètareaden. :'D
    Stiekem mis ik het/jullie zoveel meer dan ik verwacht had. :')

    Haha, stiekem heb ik dit ook wel een beetje, ook al ben ik niet zo heel lang bèta geweest.
    Maar fijn dat het is doorgevoerd (voor de bèta's en ook voor de users die zo beter kunnen aangeven wat voor commentaar ze willen) (:
    Yay voor efficiëntie en zo ^^


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Dat is zo handig, voor zowel degene die het aanvraagt als de bèta. Hopelijk bespaart het jullie tijd.


    Physics is awesome