Ik ben begonnen met een persoonlijk project en ik zou daar graag een cover voor willen hebben. Ik maak m'n covers vrijwel altijd zelf, maar dit keer wil ik dit uit handen geven omdat ik graag eens wil zien wat anderen ervan maken. Ik heb zelfs nog geen poging gedaan, wat zeer uitzonderlijk is voor mij :W
Aangezien ik niet weet of er uiteindelijk animo voor is, en of Q uiteindelijk ook de juiste doelgroep is, weet ik nog niet of ik het in de nabije toekomst hier ga plaatsen. Het is in dat opzicht dus belangrijk dat het een verticale cover is, dat eventueel mogelijk gebruikt kan worden als echte boekcover voor in m'n word document.
Ik heb zelf ook nog geen plaatjes gezocht, hierin laat ik jullie volledig vrij. Maar ik heb dus zeker wel bepaalde wensen en eisen.
Misschien is het allereerst handig om te weten wat m'n persoonlijk project nu precies inhoudt:
Het is momenteel meer een dagboek-achtig schrijfsel, waarbij ik vooral mijn mijmeringen en overpeinzingen in opschrijf. Vragen waar ik mee zit, momenten en gebeurtenissen die passeren. Met het oog erop om in een verre toekomst er een autobiografie van te maken, en eventueel om mijn eigen ervaringen te delen met andere moeders/ouders die eigenlijk met hetzelfde zitten.
Het project focust zich namelijk allemaal op het feit dat ik een voetbalmoeder ben, met een kind dat de potentie heeft om aan topsport te doen. Het is de weg die je als ouderzijnde afleg, als je kind op weg is naar de top - zelfs als Thomas niet die top zou halen, dan nog is het voor mij persoonlijk een hele verademing om alles waar ik nu mee zit op te schrijven want ik zit letterlijk in een rollercoaster aan feelings.
Voor een ouder is het dus echt supertof als er gezegd wordt dat je kind binnen 2 jaar gescout wordt door de grote clubs, maar het is ook echt verrekte beangstigend tegelijk :W Even ter verduidelijking, Thomas speelt niet bij een simpel voetbalclubje, maar op de voetbalschool waar het niveau behoorlijk hoog ligt en waarbij 1 op 3 kinderen doorstromen naar de grote clubs, zowel binnen al buitenland - denk Club Brugge, Anderlecht, Racing Genk, Ajax, Feyenoord, Manchester United, Bayern Munchen, FC Milaan enzo.
Dat is het dus zo'n beetje in een notendop :W
Om jullie een idee te geven: dit is het begin waar ik vandaag aan begonnen ben:
Maar wat voor cover wil ik nu precies?
Het moet zeker niet te zwaarmoedig en depressief zijn. Een beetje een typische voetbalachtige cover, maar wel met een iets 'serieuzer' of een kinda 'moeder' tintje. Het mag opzicht luchtig en speels zijn als je daar zin in hebt, maar ga niet de 'kinderachtige' clipart tour op
Ook heb ik niet graag een duidelijk persoon erop. Natuurlijk, ik juich creativiteit toe, dus als je uiteindelijk toch een persoon erop wil zetten, dan wel het liefst een brunette met blauwe ogen. Of bijvoorbeeld de achterkant. Ik vind het in ieder geval belangrijker dat het voetbalconcept eruit spring. Gooi me alleen niet dood met grote voetballen en dergelijke :'D
Wil je iets specifieks weten, vraag het gewoon. Verder zou ik zeggen, leef je uit en verras me
Ik zou wel graag een cover met en zonder titel willen, aangezien ik op Q vaak covers in m'n lay-out zet zonder titel - ik vind dat persoonlijk altijd iets mooier - voor het geval ik toch besluit het op Q te zetten
Titel: Ik ben een voetbalmoeder
En dan last but not least, wat krijgt de gekozen cover(s):
Ik geef per gekozen cover 10 credits. Het kan dus goed zijn dat ik meerdere covers kies / eventueel gebruik. Dit is afhankelijk van het aantal covers dat er ingezonden wordt en of ik er meer dan één leuk vind
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”