• Ik ben ingeschreven voor een open les aan de UGent, maar nu de datum nadert, begint het toch wat te kriebelen. Iemand al zulke lessen gevolgd die me kan vertellen wat ik er precies van moet verwachten? 1000 keer bedankt!


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik zit ook in dat gebouw. (wbw)
    'Boekentoren' is trouwens een nieuwe naam die niemand hier gebruikt haha, we zeggen altijd Plateau of Rozier. :')


    Dan zeg ik lekker Rozier als een doorwinterd student xD
    Wat toevallig, misschien loop ik je morgen tegen het lijf :') Wat studeer je precies?


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    niniwa1 schreef:
    (...)

    Dan zeg ik lekker Rozier als een doorwinterd student xD
    Wat toevallig, misschien loop ik je morgen tegen het lijf :') Wat studeer je precies?


    Burgerlijk ingenieur, maar wij zitten meestal aan de ene kant van het gebouw (Plateau) en jullie aan de andere. :p


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    niniwa1 schreef:
    Naast schrijfgerief hoef ik niets bijzonders mee te nemen, of wel? (:


    Nee, je hoeft zelf geen schrijfgerief mee te nemen, eigenlijk. Je moet het toch niet kennen. Veel mensen luisteren gewoon. (:
    Bij ons (Leuven) gaat het altijd zo, de prof vraagt: zijn er hier ook mensen van de open lesdag? En dan steken enkele jongeren hun hand op en dan kijkt iedereen naar hen om, om even lief te glimlachen en dan gaat iedereen gewoon verder met hun dagdagelijkse leven (noteren, met je vriendengroep praten), niemand zal je raar aankijken, want we zijn daar allemaal zelf ook nog heen geweest. In Gent, vroegen ze trouwens ook of er mensen van de open lesdag waren, toen ik ging toch en was er ook niets vreemds aan.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Les zit erop & viel enorm mee! Bedankt voor de steun, iedereen ^-^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell