• Oke allereerst.
    Shame on me.


    Ik begin dus een enorme crush te ontwikkelen op niemand minder dan mijn trainer.
    Niet eens dat hij fotomodel-knap is en het hele team over zich heen heeft maar er iets iets aan hem waardoor ik elke keer enorm zenuwachtig word. In a good way.
    En dat kan echt niet eigenlijk. Maar toch wil ik steeds weten of het wederzijds is...
    Hij is 7 jaar ouder dan ik (niet schrikken ik ben 20 en val ook op iets oudere jongens)

    Iemand tips? Of dit nou is om er van af te komen of ermee door te gaan. Maakt niet uit

    Again, shame on me


    The Definition of Insanity

    Ik heb een crush op mijn 4 jaar oudere leraar, dus ik weet hoe het is (:

    Trainer als in sport neem ik aan? Gezien je volwassen bent is het volkomen legaal (plus, wat is 7 jaar nu?) en moet je eerst voor jezelf uitmaken of je het ervoor over hebt om naar een andere sportschool/club te gaan als het niet wederzijds is. Als je het hem ooit vertelt en dat is het geval, is het wel awkward om hem dan elke keer weer te zien. Voor jou en ook voor hem. Ik zou het eerst (nog) een tijdje aankijken voordat je de definitieve beslissing maakt, omdat dat veel kan verpesten. Als het wederzijds is en jullie gaan daten of krijgen zelfs een relatie is het ook heel lastig als het ooit uitgaat of wanneer jullie stoppen met daten.

    En als je besluit niets te doen; kijken is ook errug leuk ^^

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 16:48 ]

    Ik vind de leeftijd niet echt een big deal eerlijk gezegd. Ik ben zesentwintig en ik heb zat vrienden rond de twintig. Dat gaat ook prima.^^

    Ik zou gewoon een beetje proberen te flirten en dan zie je wel hoe het uitpakt. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leeftijd hoeft geen probleem te zijn. Ik ben zelf 20 en mijn vriend is 25 :3


    26 - 02 - '16

    Zahkriisos schreef:
    Ik heb een crush op mijn 4 jaar oudere leraar, dus ik weet hoe het is (:

    Trainer als in sport neem ik aan? Gezien je volwassen bent is het volkomen legaal (plus, wat is 7 jaar nu?) en moet je eerst voor jezelf uitmaken of je het ervoor over hebt om naar een andere sportschool/club te gaan als het niet wederzijds is. Als je het hem ooit vertelt en dat is het geval, is het wel awkward om hem dan elke keer weer te zien. Voor jou en ook voor hem. Ik zou het eerst (nog) een tijdje aankijken voordat je de definitieve beslissing maakt, omdat dat veel kan verpesten. Als het wederzijds is en jullie gaan daten of krijgen zelfs een relatie is het ook heel lastig als het ooit uitgaat of wanneer jullie stoppen met daten.

    En als je besluit niets te doen; kijken is ook errug leuk ^^


    Kijken is zeker leuk hahaha. 1 voordeel is dat ik me graag uitsloof voor hem dus ik doe ten aller tijden mn best tijdens trainen en de wedstrijden haha.

    Maar mijn vriendinnen zeggen dus gewoon van ja vraag het hem. Maar ik vind dat dan niet gepast inderdaad door de ongenakkelijkheid en omdat ik niet goed weet of ie me nu wel of niet ziet zitten. Hij kijkt vaak een veel naar me en komt vaak bij mij staan etc. Met teamuitje was ie ook veel bij mij. Liep voorop en ineens helemaal achter waar ik was om me vervolgens eerder het restaurant in te laten. Ik heb steeds van is dit mn verbeelding of is dat zn interesse? Vind het erg lastig... dat zou jij vast ook heel goed begrijpen dan of niet?


    The Definition of Insanity

    Kain schreef:
    (...)

    Kijken is zeker leuk hahaha. 1 voordeel is dat ik me graag uitsloof voor hem dus ik doe ten aller tijden mn best tijdens trainen en de wedstrijden haha.

    Maar mijn vriendinnen zeggen dus gewoon van ja vraag het hem. Maar ik vind dat dan niet gepast inderdaad door de ongenakkelijkheid en omdat ik niet goed weet of ie me nu wel of niet ziet zitten. Hij kijkt vaak een veel naar me en komt vaak bij mij staan etc. Met teamuitje was ie ook veel bij mij. Liep voorop en ineens helemaal achter waar ik was om me vervolgens eerder het restaurant in te laten. Ik heb steeds van is dit mn verbeelding of is dat zn interesse? Vind het erg lastig... dat zou jij vast ook heel goed begrijpen dan of niet?

    Het is heel lastig. Ik snap hoe het is en heb zelf ook wel soortgelijke situaties gehad. Al was het dan meer helpen bij een toets, stomme foutjes verbeteren waardoor ik een hoger cijfer kreeg, en iets langer blijven zitten na de persoonlijke uitleg op de lesstof. Ik heb er alleen nooit iets mee gedaan, ook omdat hij later een vriendin kreeg en ik een leerling ben, wat wel weer verboden is (zolang hij mijn leraar is, als ik op een andere school zat was het oke geweest).

    Als ik naar mezelf zou kijken, zou ik het nog een tijdje afwachten en goed kijken hoe hij op me reageert, of iemand uit mijn sportgroep (die ik echt kan vertrouwen) vragen om ook op te letten. Als dat positief is zou ik misschien een stap zetten en een beetje flirten.

    Je kan natuurlijk ook altijd een beetje flirten of een gesprek met hem aangaan over iets van zijn interesses.

    Maar vergeet niet dat er een kans is dat hij je niet leuk vindt of het gewoon niet wil. Niet dat je super teleurgesteld raakt als het moment van de waarheid daar is.

    Kain schreef:
    (...)

    Kijken is zeker leuk hahaha. 1 voordeel is dat ik me graag uitsloof voor hem dus ik doe ten aller tijden mn best tijdens trainen en de wedstrijden haha.

    Maar mijn vriendinnen zeggen dus gewoon van ja vraag het hem. Maar ik vind dat dan niet gepast inderdaad door de ongenakkelijkheid en omdat ik niet goed weet of ie me nu wel of niet ziet zitten. Hij kijkt vaak een veel naar me en komt vaak bij mij staan etc. Met teamuitje was ie ook veel bij mij. Liep voorop en ineens helemaal achter waar ik was om me vervolgens eerder het restaurant in te laten. Ik heb steeds van is dit mn verbeelding of is dat zn interesse? Vind het erg lastig... dat zou jij vast ook heel goed begrijpen dan of niet?


    Als je hem echt leuk vindt, kun je hem toch eens vragen om wat te gaan drinken? Als hij je niet ziet zitten, zegt 'ie Nee, das vervelend maar verder toch niet erg...?

    Of denk ik nu te makkelijk?

    Ik zou het er ook op wagen, ik denk niet dat je hem uit je hoofd gaat kunnen zetten anders. In je achterhoofd zullen die gevoelens en die hoop er toch nog zijn. Het is geen knop die je afzetten kan, tenzij je geen hoop meer hebt omdat het een nee is, of een ja is. (:
    Als hij nee zegt, dan doet dat pijn, maar je komt het wel weer te boven, nu voel je je ook niet goed in je vel (onzeker, twijfelachtig), dus onderneem stappen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ja precies. Het heeft allebei voor en nadelen zeg maar. Het erop wagen of juist even wachten. Om het nog lastiger te maken datete ik wel soort van iemand en die heb ik al een beetje de boot af gehouden omdat ik nu mn gevoelens ergens anders heb liggen geloof ik. Vind het erg lastig!
    Maar gezien mn eigen karakter ga ik eerst de kat uit de boom kijken denk ik. Vanavond tijdens de wedstrijd kreeg ik bv een bal in mn gezicht *vrij hard ook niet lachen* en hij stond direct naast me en nam me *lees hand in mijn hand* mee naar de bank. Zoiets heb ik m bij anderen nooit zo zien doen. Niet op zo'n manier zeg maar.

    Ik zwijmel weer teveel.

    Anyway; kat uit de boom kijken en wellicht als ik mn kans schoon zie grijp ik deze!


    The Definition of Insanity

    Kain schreef:
    Ja precies. Het heeft allebei voor en nadelen zeg maar. Het erop wagen of juist even wachten. Om het nog lastiger te maken datete ik wel soort van iemand en die heb ik al een beetje de boot af gehouden omdat ik nu mn gevoelens ergens anders heb liggen geloof ik. Vind het erg lastig!
    Maar gezien mn eigen karakter ga ik eerst de kat uit de boom kijken denk ik. Vanavond tijdens de wedstrijd kreeg ik bv een bal in mn gezicht *vrij hard ook niet lachen* en hij stond direct naast me en nam me *lees hand in mijn hand* mee naar de bank. Zoiets heb ik m bij anderen nooit zo zien doen. Niet op zo'n manier zeg maar.

    Ik zwijmel weer teveel.

    Anyway; kat uit de boom kijken en wellicht als ik mn kans schoon zie grijp ik deze!


    Beterschap (":

    En heel veel succes en hopelijk veel geluk. Jij weet waar jij je het beste bij voelt en zo moet je het ook doen. You go Girl (:

    Ik heb niks toe te voegen aan de tips die zijn gegeven. Alleen iets voor mochten jullie een koppel worden. Maar daar moet je je nog niet mee bezig houden, aangezien je nog niet zeker bent of het wederzijds is.

    Mocht het wederzijds zijn en dat jullie iets beginnen, dan zou ik het gedrag als koppel buiten de training houden. Gewoon om het professioneel te houden. Hou het wel niet geheim voor de teamleden, een relatie hoort geen geheim te zijn. Maar kussen en lief doen tegen elkaar kan je beter doen wanneer er geen training is. Tijdens de training focus je op de training.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Ik heb niks toe te voegen aan de tips die zijn gegeven. Alleen iets voor mochten jullie een koppel worden. Maar daar moet je je nog niet mee bezig houden, aangezien je nog niet zeker bent of het wederzijds is.
    Mocht het wederzijds zijn en dat jullie iets beginnen, dan zou ik het gedrag als koppel buiten de training houden. Gewoon om het professioneel te houden. Hou het wel niet geheim voor de teamleden, een relatie hoort geen geheim te zijn. Maar kussen en lief doen tegen elkaar kan je beter doen wanneer er geen training is. Tijdens de training focus je op de training.



    Haha bedankt voor de tip! Maar ik ben zelf vrij nuchter in relaties altijd. In die zin dat ik niet constant om de ander heen zou hangen etc. Meer achter de gesloten duur zal ik maar zeggen. Maarja! Eerst maar eens zien welke kant dit op gaat!


    The Definition of Insanity