• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Krolock schreef:
    Nou ziggo. Ik ben benieuwd of je vrijdag ons internet sneller kan maken en onze tv stoor-vrij. Ik word echt helemaal skeitziek van jullie, wel betalen maar niet leveren.


    En wij gaan overstappen naar Ziggo, omdat Telfort lawaaipapagaai is :')

    //
    Hoewel ik echt een hekel heb aan Amsterdam, ga ik er toch heen vrijdag met mam, voor schoenen en een gezellig dagje samen. Enige Vans store in de buurt zit daar en ik durf deze (die ik op het oog heb)schoenen niet online te bestellen, gezien ik niet weet of ze volledig van binnen zijn verstevigd... stomme x-benen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik heb echt een geweldig idee voor een nieuw verhaal, maar ik hoop echt dat mensen het een beetje interessant gaan vinden en gaan lezen, want ik heb geen zin in een herhaling van afgelopen jaar...


    Stenenlikker

    Yay morgen zie ik je weer. Misschien voel ik mij dan wel weer helemaal goed (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Stop toch met zeuren en gebruik je brein soms eens, ipv van altijd te zeggen dat het niet duidelijk genoeg is.


    Mhm?

    Nog steeds geen plot. Kom op brein... Ik wil zo graag schrijven.


    Your make-up is terrible

    Ahhh, laatste pre-NaNo plaspauze. Daarna heb ik een maand lang geen tijd meer voor wc's. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Snel verder kijken +-+


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    waarom is de cultuur-en literatuurgeschiedenis van hoofsheid zo moeilijk om een opstel over te schrijven

    lol ik heb geeeeeeeeeeeen idee hoe ik ooit vijftien minuten ga volpraten over dat o zoooo interessante onderwerp :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je weet dat je slechte humor hebt als je de naam Ch.A. Baron de Bieberstein Rogalla Zawadsky hilarisch vind en een mogelijke verhaallijn begint te bedenken over een eventuele voorouder van Justin Bieber x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Square schreef:
    Ahhh, laatste pre-NaNo plaspauze. Daarna heb ik een maand lang geen tijd meer voor wc's. (nerd)

    licht verontrustend


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    oké qing nu moet je van quizlet af en aan dat boek voor nederlands beginnen van 600 pagina's over de geschiedenis van china whoeeh (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goh, ik vraag me af hoe het eigenlijk voelt om een ander mens aan te raken, of te zoenen... Dit is dus waarom ik geen romantiek schrijf!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    De enige keer dat ik op date ga met iemand is het omdat hij zo vaak heeft voorgesteld om iets te doen dat ik niet nog eens nee durf te zeggen


    i put the fun in funeral

    Is het weer eens zo ver?


    Your make-up is terrible

    Tony_Stark schreef:
    Je weet dat je slechte humor hebt als je de naam Ch.A. Baron de Bieberstein Rogalla Zawadsky hilarisch vind en een mogelijke verhaallijn begint te bedenken over een eventuele voorouder van Justin Bieber x'D


    Plottwist: Bieber's voorouder schreef het nummer 'Baby' toen hij de toekomst van zijn nakomeling in een glazen bol zag.


    26 - 02 - '16