• ~•~ The secret land of Yunke-Lo ~•~
    Een groep jonge archeologen gaan opzoek naar verborgen schatten in het regenwoud van Peru. Volgens vele verhalen en legendes, zou er diep in het regenwoud van Peru een groot geheim verborgen zijn voor de mensheid. Niemand weet precies wat het geheim is en waar het is verborgen, maar de jonge archeologen zijn vastberaden om er achter te komen.
    Wanneer ze per toeval onder een grote waterval door zwemmen, ontdekken ze een grot met vreemde spullen die niet uit deze tijd komen. Ze besluiten de grot te doorzoeken en komen er al snel achter dat de grot naar een heel andere wereld leidt. Yunke-Lo.
    Yunke-Lo lijkt wel een paradijs in vergelijking met het regenwoud. Bloemen in allerlei kleuren, dieren die ze nog nooit eerder hebben gezien of die al lang uitgestorven waren, goud in de rivieren en edelstenen in de rotsen.
    Maar al snel ontdekken ze dat ze niet alleen zijn. Yunke-Lo wordt namelijk bewoond door een inheemse, Indiaanse stam die zichzelf de Tachi noemen. Zij zijn de bewaarders van het grote geheim uit het regenwoud van Peru en elk van hun staat symbool voor een ander dier en zijn kracht. De Tachi zorgen er voor dat niemand het geheim naar buiten kan brengen, dit allemaal met of zonder geweld.
    Wat de jonge archeologen echter niet weten, is dat het geheim best gruwelijk is. Aan de voet van de vulkaan zitten namelijk 6 moordlustige demonen opgesloten die ook de gedaante van een mens kunnen aannemen. Hun taak is om de mensheid om zeep te helpen en zo de macht te grijpen. Maar wanneer deze 6 weten te ontsnappen, staat de veiligheid van de mens op het spel en moeten de archeologen samenwerken met de Tachi om in leven te blijven en de demonen voor eens en voor altijd te overwinnen.


    ~•~ Rollen ~•~
    Probeer de mannen en vrouwen gelijk te laten lopen.

    Vrouwelijke Archeologen (Max 4.)
    • Alexis Anna Chamberlain ~ JudithSuzann (pagina 2)
    • Gereserveerd voor Peter_Hale
    • Gereserveerd voor Constellation
    •


    Vrouwelijke Indianen
    • Wyanet Honovi ~ Nortia (pagina 2)
    •
    •


    Vrouwelijke demonen (Max 3.)
    • Gereserveerd voor DarIing
    • Gereserveerd voor Ortuexsy
    •



    Mannelijke Archeologen (Max 4.)
    • Thomas Dominic Whitley ~ JDM (pagina 2)
    • Davide Fabrizio Agnelli, Daf ~ Yonghwa (pagina 1.)
    •
    •


    Mannelijke Indianen
    • Gereserveerd voor WingedHussar
    •
    •


    Mannelijke demonen (Max 3.)
    •
    •
    •




    ~•~ Regels ~•~
    Algemeen:
    • Reservaties blijven 48 uur staan, daarna komen er weer rollen en faceclaims vrij.
    • Max 3 personages per persoon, dit mag alleen als je deze ook bij kan houden.
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft fouten.
    • Geen relaties tussen mensen en demonen.
    • Minimum 300 woorden.
    • Wanneer je OOC schrijft in het speeltopic, moet dit tussen haakjes staan.
    • Geen ruzie wanneer je OOC bent!
    • We houden ons aan de huisregels van Quizlet.
    • Alleen ik (Nortia) Maak de topics aan.


    ~•~ Invullijst ~•~
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Krachten: (Alleen voor demonen)
    Totemdier: (Alleen voor de Indianen)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 12:19 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Yes! Ik wil graag een mannelijke archeoloog reserveren!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    MT! Kan ik een vrouwelijke demon reserveren?


    obsessive rage

    Jullie staan er bij! (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mhm, ik twijfel zo enorm! Even een MT terwijl ik er over nadenk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb de invullijst een beetje aangepast zodat de Indianen hun totemdier in kunnen vullen. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mt!
    Ik moet nog even bedenken welke rol ik wel en ik heb met de TS afgesproken, dat ik inspring wanneer mijn SOTY afgerond is.


    Stenenlikker

    Mag ik een vrouwelijke archeoloog?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    Mag ik een vrouwelijke archeoloog?

    Je staat er bij (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Had je deze (zo'n soort) niet eerder geopend? Ik herken m ergens van dat ik er toen aan meedeed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Had je deze (zo'n soort) niet eerder geopend? Ik herken m ergens van dat ik er toen aan meedeed.

    Ja klopt. Het is mijn oude RPG die ik opnieuw aan heb gemaakt met enkele aanpassingen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nortia schreef:
    (...)
    Ja klopt. Het is mijn oude RPG die ik opnieuw aan heb gemaakt met enkele aanpassingen.

    Mag ik dan mijn oude rol aanmaken (met wat aanpassingen natuurlijk)?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Mag ik dan mijn oude rol aanmaken (met wat aanpassingen natuurlijk)?

    Van mij wel ja. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zou ik een mannelijke indiaan mogen reserveren? c:


    Geloof niet alles wat je denkt

    Nortia schreef:
    (...)
    Van mij wel ja. (:

    Oke. Dan post ik m zo c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Davide Fabrizio Agnelli, Daf.

    Rol.
    Mannelijke archeoloog.

    Naam.
    Davide Fabrizio Agnelli.
          — “Geliefde”
          — “Vakman”

    Bijnaam.
    Zijn bijnaam is Daf. Zijn vrienden en hij zaten een keer te kloten met allerlei namen en konden maar geen geschikte bijnaam voor hem vinden, dus kwamen ze op het woordje 'Daf.' Wat de betekenis heeft van al zijn namen, maar gewoon een afkorting is. Davide vond het eerst niets, maar hij is er langzamerhand gewend aan geworden.

    Leeftijd.
    Hij is 25 jaar en geboren op 8 Augustus. Zijn sterrenbeeld is Leeuw.

    Uiterlijk.
    Zijn ogen zijn mooi, helder groen die mooi afsteken bij zijn getinte huidskleur. Hij verzorgd zichzelf goed en doet altijd een lekker geurend luchtje op, wat meestal wat zoet maar ook sterk is. Zijn lichaam is dun gespierd. Je kunt duidelijk zien dat hij spieren heeft en zeker wel wat aan zijn lichaam doet. Met de week gaat hij naar de sportschool en dat is tevens een van de (weinige en) vaste routines die hij heeft.
          Hij heeft een stoppelbaard wat hem er mannelijker uit doet zien dan als hij geen stoppelbaard heeft. Zijn donkere, bruine haren smeert hij altijd een klein beetje gel in, zodat ze met stekels wat overeind gaan staan.
          Zijn kleding is netjes en casua, maar hij voegt er altijd een beetje van zijn eigen speciale stijl bij. Zo draagt hij een nette grijze spijkerbroek met een ruitjesblouse. Hij geeft het niet graag toe, maar hij gaat graag met de mode mee. Hij is 1.83 m.

    Innerlijk.
    Davide is een zelfverzekerde, warme jongeman die gul is en loyaal is aan zijn vrienden en vriendin. Hij verraad ze niet, voor geen enkel haartje op zijn hoofd. Als iemand hulp nodig heeft, houdt hij graag zijn schouder vrij als iemand er tegen aan wilt huilen — al vind hij dat een man, een man moet zijn. Een man mag huilen voor zijn geliefde of als er een dierbaar iemand is verloren, maar over het algemeen vindt hij vooral dat je een man met gevoelens moet zijn. Laat zien dat je om je geliefden geeft.
          Hij praat graag en is niet bang om zichzelf te laten zien. Davide staat graag in de spotlight, maar vind het ook niet erg als iemand anders even zijn/haar momentje spotlight heeft. Hij is gastvrij en hij moedigt de personen aan die een zetje nodig hebben voor iets of iemand.
          Wat vrouwen betreft, hij is daar dol op en is echt een vrouwenman. Maar geen enkele vrouw overtreft zijn moeder. Ja, het is waar, hij is namelijk een echte mama's boy. Zijn charmante en flirterige opmerkingen kunnen zijn mond uitrollen, zodra hij zijn signora tegenkomt. Meestal probeert hij het gewoon met zijn humor een meisje in te palmen en als dat niet lukt dan zal hij er wel wat anders creatiefs op verzinnen. Dan is hij niet meer te stoppen en houd niets hem ook meer tegen als hij eenmaal begint. Soms is het nog weleens overweldigend hoe hij zijn flirterige opmerkingen plaatst, maar al met al is hij een charmante jongeman. Hij zou niemand pijn willen doen, behalve als zijn dierbaren hem pijn doen – en dan nog probeert hij het goede te zien in diegene.
          Davide is een eigenwijze man en is onafhankelijk. Hij doet de dingen graag zelf en wilt niet dat anderen ze opknappen. Natuurlijk heeft Davide zo zijn negatieve punten — hij is namelijk realistisch en staat met beide benen op de grond. Hij kan wel dromen, maar hij beleefd ze graag liever zelf en houd zich niet tegen om dit dan ook te doen. Vandaar de lef en de dapperheid. Soms is dit zo erg dat hij niet luistert naar wat anderen zeggen en komt hij in gevaarlijke situaties terecht. Juist, hij is koppig. Enorm koppig.
          Zijn realistische blik op de wereld kan mensen soms ook bang maken, waardoor hij in een ruzie terecht kan komen. Verder is hij ijdel en let hij teveel op zijn haar. Als hij dit net gedaan heeft en het begint te waaien, moet hij altijd even een weerspiegeling vinden om te kijken of zijn haar nog goed zit. Waarom hij dit werk dan heeft gekozen? Het is mij ook een raadsel.


    Familie.
    Davide is in Venice, Italië geboren. Vaak wordt erover gezegd/bekend dat ze daar grote families hebben en de familia erg speciaal is. Davide is daar geen uitzondering van. Hij is opgegroeid en getogen in Venetië, waar hij het erg naar zijn zin had tot hij meer van de wereld wilde ontdekken.
          Hij is met zijn familie erg hecht en ze hebben amper ruzie of discussies. De problemen bespreken ze met elkaar en niemand oordeelt elkaar, ze helpen elkaar juist om het op te lossen. Het eten en koken in hun familie, is zoals de meeste families in Italië, erg belangrijk in hun gezin. Zijn moeder kookte altijd en hij moest altijd zijn bord leegeten voor hij van tafel mocht, dit heeft hij ook altijd gedaan. Davide is een grote eter, maar weet toch zijn gespierde figuur te houden door flink in beweging te blijven. Zijn figuur is belangrijk voor hem.
          Hij heeft een sociaal leven en zit amper met elektronica te kloten, daar heeft hij geen eens tijd voor, want hij is altijd wel te vinden bij zijn vrienden of buiten in de lekkere zon.

    Extra.
    Davide heeft een katje, die hij Bambi noemt, waar hij de meest van de tijd ook zijn aandacht aan besteedt. Dit laat een zachte kant van hem zien en dat maakt hem niks uit. Hij is geen hondenpersoon.
          Voor de rest heeft hij een tatoeage op zijn rechterarm om te laten zien dat zijn familie echt veel voor hem betekend en een sleeve op zijn linkerarm. Voor hem hoeft 'familie' niet perse van eigen bloed te zijn, want zijn hechte vriendengroep ziet hij ook als een part van zijn familie.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 23:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.