• Mijn toetsweek is afgelopen!!




    FEEST!! Niet alleen dat hoor, ik heb een super-fantastische-positieve week gehad (op het leren na dan). Want geloof me, als je je hele herfstvakantie maar 1 keer naar de film bent geweest omdat je de rest van de dagen tot 11 uur 's avonds achter je boeken hebt gezeten om het de week erna nog een keer te herhalen, damn dan ben je echt blij als je er eindelijk vanaf bent! En dat ben ik ook! Ik heb voor natuurkunde een 7.1 gehaald (whut?! ja! wel dus!) en voor een vak waarvan ik kon zweren dat het een twee zou zijn, ben ik mooi weggekomen met een voldoende: 5.8. Goed het is niet veel, maar het is voldoende! (cool)


    Maar goed, saai verhaal over cijfers. Even de ander mooie dingen benoemen van deze week. Toevallig had ik ook deze week te horen gekregen dat een van mijn story's voor het eerst heeft gewonnen met een wedstrijd hier op Q!! En die heeft ineens een abo-sprong gemaakt naar 130!!! :O (SO SURREALL!!) Nog meer feest! Dus dat was een hele leuke verrassing ^^ Nog meer leuk nieuws: in mei ga ik met een super leuke meidengroep voor school een hele week naar Toscane! ZON, ZEE EN FUCKING STRAAAAND!!! *O* We verblijven op Camping Le Capanne, voor iedereen die hier geweest is, ik hoor graag jullie meningen haha ^^
    En vandaag, om te vieren dat de toetsweek eindelijk is afgelopen, heb ik met mijn broertje en een vriendin kaartjes gekocht voor het concert van Lindsey Stirling in Tilburg!!! Ik vind het zo awesomeeee!! Ik ga haar eindelijk live zien GAAAHHHH!! (yeah) (hoera)

    Ik vroeg me eigenlijk ook af of meer Q-ers hier naartoe gaan ^^ Misschien kunnen we dan meeten en gezellig met zn alle bij elkaar klitte in de elle-lange rij die waarschijnlijk voor het theater straat straks! So let me know ^^

    Iemand anders nog iets superleuks meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 17:38 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wooaahh, wat gaaf allemaal!
    Maar ik heb wel één hele serieuze vraag:
    Hoe kríjg je het voor elkaar een 7,1 voor natuurkunde te halen? As in; hoe? Ik kom (kwam, heb het gelukkig kunnen laten vallen) niet hoger dan een hele zeldzame zes en was normaal gekluisterd aan een drie of een vier :'D Echt, respect! *O*
    Ik ben naar Londen geweest ((wbw)), en heb me in de trein terug naar huis verbaasd over het feit dat de mensen achter me Nederlands spraken. Het was echt heel grappig :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gilderoy schreef:
    Wooaahh, wat gaaf allemaal!
    Maar ik heb wel één hele serieuze vraag:
    Hoe kríjg je het voor elkaar een 7,1 voor natuurkunde te halen? As in; hoe? Ik kom (kwam, heb het gelukkig kunnen laten vallen) niet hoger dan een hele zeldzame zes en was normaal gekluisterd aan een drie of een vier :'D Echt, respect! *O*
    Ik ben naar Londen geweest ((wbw)), en heb me in de trein terug naar huis verbaasd over het feit dat de mensen achter me Nederlands spraken. Het was echt heel grappig :'D


    Hahahah nou ik zal je vertellen, die toets was echt een grap xD Ik hoefde alleen maar wat formules, die ik natuurlijk stiekem uit mn binas kon lezen, toe te passen en thats is. ^^ Maar dit is dan ook echt de allereerste 7 ever voor natuurkunde voor mij!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Leuk dat het erop zit!*O*


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!