Romi's schrijfwedstrijd
Story!
Hallo lieve Q'ers!
Welkom bij mijn schrijfwedstrijd 'Naar de toekomst'. Zoals de titel al doet vermoeden, is dit een wedstrijd voor alle sci-fi fanaten die hun verhalen met de wereld willen delen. Dus hou je enorm veel van dit genre, of wil je jezelf eens uitdagen in een genre dat je niet meteen ligt? Dan is deze wedstrijd zeker iets voor jou!
Algemeen Belangrijke info. Lees zeker eens goed door voordat je je inschrijft! De wedstrijd De opdrachten De extra's Uitstel en jokers Puntenverdeling |
Deelnemers
De jury De prijzen x Eerste plek: 25 credits x Tweede plek: 15 credits x Derde plek: 10 credits x Iedereen die alle opdrachten (en dus ook alle extra's) heeft gemaakt: een spotlight naar keuze, of 9 credits De regels x We zijn lief voor elkaar: geen geruzie en we breken elkaars werk niet af, x Met problemen kom je naar mij, niet naar de andere juryleden, x Naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft, x Je verhaal is Nederlands, en een OP en heeft betrekking tot sci-fi, x Inleveren via linkje in PB naar mij, x Q's huisregels, |
Inschrijvingen: gesloten
[ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 22:57 ]
If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.