• Hi allemaal (:

    Een paar dagen geleden heb ik met mijzelf afgesproken om weer meer te gaan schrijven. Een goede reden om terug te keren naar Quizlet!
    Nu ben ik opzoek naar iemand die samen zou willen werken aan het schrijven van een verhaal. Qua onderwerpen geef ik de voorkeur aan realistische verhaallijnen met onbekende personen. Maar eigenlijk sta ik overal voor open, een uitdaging is leuk! Ik zou graag samen iets bedenken (:

    Interesse? Reageer hier of stuur mij een PB!

    Voorbeeld van mijn schrijfstijl:

    Hulpeloos stond hij in het midden van de kamer. Zijn ogen volgden haar bewegingen terwijl ze gehaast haar spullen in een tas gooide. Adam wilde praten, iets zeggen. Maar er kwam geen geluid uit zijn keel, en alle woorden zouden tekort schieten. Het voelde alsof zijn lichaam van binnenuit kapot gemaakt werd, alsof de brok in zijn keel zich een weg naar beneden had gebaand en alles op zijn pad verwoeste. Voorzichtig deed hij een paar stappen in haar richting en legde zijn hand op haar arm. Stop, wilde hij zeggen, maar het lukte hem niet. Elia schrok van zijn aanraking en trok haar arm terug. De tranen sprongen in Adams ogen. Nog niet zo lang geleden was zijn aanraking alles wat ze had gewild. En nu was ze bang van hem. "Sorry.." fluisterde ze. Haar donkerblauwe ogen keken hem vol angst en verdriet aan. "Dit kan niet meer." Adam beet op zijn lip en deed weer een stap naar achteren. Hij slikte en liet zijn hoofd hangen. Ze had gelijk. Dit kon niet langer doorgaan, en dat was zijn schuld. Het was allemaal zijn schuld. Zonder op te kijken hoorde hij dat Elia haar tas dichtritste. Ze sprak niet, schonk hem geen aandacht meer. Haar voetstappen verplaatsten zich naar de voordeur. Deze opende, bleef even hangen. Alsof ze aarzelde, zich bedacht. Maar een paar seconden later viel de deur in het slot. Ze was weg.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 12:39 ]


    Your dreams still follow story-lines, like fictions you would make.

    Ondanks enkele spelfoutjes in je passage vind ik het een fascinerend stukje. Ikzelf heb geen tijd om samen te schrijven, maar ik weet zeker dat er iemand is die wel bij je past. Veel succes!


    oi, suzy

    Rhabditophora schreef:
    Ondanks enkele spelfoutjes in je passage vind ik het een fascinerend stukje. Ikzelf heb geen tijd om samen te schrijven, maar ik weet zeker dat er iemand is die wel bij je past. Veel succes!


    You're right! Iets te gehaast geschreven, wellicht.
    Dankjewel (: !


    Your dreams still follow story-lines, like fictions you would make.

    Anyone (cool)?


    Your dreams still follow story-lines, like fictions you would make.

    Ik schrijf dit soort verhalen niet, maar misschien als je al meer een verhaallijn hebt dat er meer mensen zijn die willen.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Jouw schrijfstijl bevalt me wel en eigenlijk zou ik ook weer eens moeten beginnen met schrijven. Het is te lang geleden dat ik echt iets op papier heb gezet. Maar ik ben bang dat ik te weinig tijd heb.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SPECS schreef:
    Ik schrijf dit soort verhalen niet, maar misschien als je al meer een verhaallijn hebt dat er meer mensen zijn die willen.(:


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    Ik zou misschien nog wel willen ^^


    Heaven is a place that we all have