Mignon schreef:
(...)Herkenbaar dit. Een hele nette mail met inleiding, middenstuk en slot om vervolgens 'ok' terug te krijgen. :'D
Dat ja, zo frustrerend :') Of dat je zelf drie keer je mail checkt op spelling en formulering en de docent in zijn mail terug niet eens hoofdletters gebruikt.
Sempre schreef:
(...)
This. Of een Engelse opleiding doen, een mail opstellen in het Engels en dan "ja dat is goed" terug krijgen. Soms weet ik echt niet in welke taal ik moet mailen hoor, van mijn Spaans docente krijg ik de mails in het Spaans terug >.<
Ja, bij docenten die niet Nederlands zijn vind ik het al helemaal lastig altijd!
Square schreef:
(...)
Hier een template die je volkomen gratis mag overnemen, uit de goedheid van mijn hart. ![:Y) :Y)](/images/smilies/fork.gif)
yo, docentmens,
doe dit ding voor me, plz? dat zou coolio zijn.
xxx charlotte
(Maar no kidding, ik weet dat er hierboven al wat mensen hebben gezegd dat ze het herkennen, maar ik meld me ook aan voor die club. Ik voel dit zo hard. Meneer? Een voornaam? Achternaam met titel? Ik loop standaard bij de eerste letter al vast.)
Haha, geweldig ^^ Volgens mij heeft dit al mijn problemen opgelost, dit wordt voortaan mijn standaardmailtje naar alle docenten, dankjewel!
![:Y) :Y)](/images/smilies/fork.gif)
Het eerste woord lukt bij mij meestal nog wel, want ik vind 'Beste' meestal wel een goede aanhef, niet zo formeel als 'Geachte', maar ook niet zo informeel als 'Hoi'. Vervolgens loop ik ook vast :')
"Take my advice; I don't use it anyway."