Frey_ schreef:
Ik werd zo paniekerig van het idee dat ik morgen zo lang moet werken, hup, paracetamol en oxazepam er in. Maar de paniek blijft dichtbij, klaar om toe te slaan. En de angstige gedachten houden er niet mee op. Kom op Lieke, ieder ander normaal mens kan wel van 9 tot 6 werken zonder meteen verteerd te worden door angst. Doe even normaal.
I need a cuddle blankett, tea and lots of hugs ugh
Nee maar even serieus Liekje, het is ook gewoon heel zwaar, zeker als je daarvoor niet zo veel gewerkt hebt. Ik weet nog toen ik stage moest lopen dat ik opeens dagen van 9 tot 4 in een speelgoedwinkel stond en na iedere dag moest ik huilen want het was zo veel zwaarder en saaier en doellozer dan ik me had voorgesteld, maar uiteindelijk went het. Wel een beetje lief voor jezelf blijven hoor, want zo te horen vind jij het ook behoorlijk pittig en dat is heel normaal, dat maakt je geen zwak mens. Ik vond mijn stage ook echt pure hel. Heel veel succes morgen iig en ik duim voor je dat het opeens een goed dagje gaat worden <3
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.