• Soms hebben mensen troost nodig, soms hebben mensen geluk nodig. Soms moet je iemand helpen en hem succes wensen.

    Door iets bedacht ik me op eens het klavertje vier. Ik hou van klavertjesvier. En mij lijkt heb tof als er voor iedereen. Een klavertjevier komt bij de smileys. Je kan ze goed toe passen. (De dingen die ik in het begin noemde bijvoorbeeld) Dus is dit misschien een leuk idee?

    Dat iedereen een klavertjevier 'smiley' krijgt bij het toetsenbord?


    Treat People With Kindness

    Ik zou niet kunnen bedenken waarom ik tegen zou zijn :')

    IRELAND

    nee sorry, leuk idee haha (;


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Athlone schreef:
    IRELAND

    nee sorry, leuk idee haha (;


    Ierland is een geweldig land! Misschien is dat ook in van de redenen dat ik van klavertjesvier houd.
    Ze zijn gewoon geweldig.


    Treat People With Kindness

    Goed idee !!!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Paardenvriend schreef:
    (...)

    Ierland is een geweldig land! Misschien is dat ook in van de redenen dat ik van klavertjesvier houd.
    Ze zijn gewoon geweldig.


    I'd use 'em all the time ;p


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    We zouden ook gewoon de whatsapp emoji's over kunnen nemen. Ja, nu zijn ze lelijk, maar hé; keuze zat (joehoe)


    26 - 02 - '16

    Ik vind over het algemeen dat er wel nieuwe smileys mogen komen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    Ik vind over het algemeen dat er wel nieuwe smileys mogen komen.


    Mee eens.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bailar schreef:
    We zouden ook gewoon de whatsapp emoji's over kunnen nemen. Ja, nu zijn ze lelijk, maar hé; keuze zat (joehoe)


    Ja! Ik stem voor


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Athlone schreef:
    (...)

    I'd use 'em all the time ;p

    TOP OF THE MORNING TO YA


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vind eigenlijk dat er een hele hoop nieuwe smileys zouden mogen komen, alhoewel deze dit wel wat geeft. Maar zo'n klavertje vier lijkt me ook een zeer leuke toevoeging. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Meer gratis smileys zijn altijd welkom!(fish)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik hoef niet perse zo'n klaver te hebben, maar ik geef die persoon die zei dat er nieuwe mochten komen echt honderd procent gelijk. Die van nu zijn zo lelijk, niemand gebruikt die nog. Iedereen doet zo: (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ik hoef niet perse zo'n klaver te hebben, maar ik geef die persoon die zei dat er nieuwe mochten komen echt honderd procent gelijk. Die van nu zijn zo lelijk, niemand gebruikt die nog. Iedereen doet zo: (:


    Uitgezonderd de (krul) en de :Y). :Y)
    Ik denk eerlijk gezegd wel dat, als al die nieuwe smileys toegevoegd zouden worden, dat dat het hele idee van de GM-smileys weg zou halen. Die smileys zijn vaak een groot deel waarom mensen GM nemen, dus ik weet niet in welke mate dit interessant is voor Quizlet. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ahavah schreef:
    (...)

    Uitgezonderd de (krul) en de :Y). :Y)
    Ik denk eerlijk gezegd wel dat, als al die nieuwe smileys toegevoegd zouden worden, dat dat het hele idee van de GM-smileys weg zou halen. Die smileys zijn vaak een groot deel waarom mensen GM nemen, dus ik weet niet in welke mate dit interessant is voor Quizlet. :/


    Ja klopt.
    Van mij hoeven er geen 10 tallen bij te komen. Maar juist dat klavertje vier. Want dat kan je zo vaak toepassen. En het is juist leuk dat we een keer een gratis smiley er bij krijgen. :)


    Treat People With Kindness