• En ze is super aardig, dus maak vooral even kennis met haar! Krullie is nog niet eens een maand user hier op Quizlet, dus ze kan wel een warm welkom gebruiken.

Haha, jaja vandaag was mijn eerste meeting met Emma waarbij ze geen crewlid meer is en ik dus op moest letten geen geheime crew dingen tegen haar te zeggen 0.0 grapje Maar dat bleek geen probleem. We hebben zoveel gekletst dat we de tijd helemaal vergeten waren en hebben in de tussentijd Utrecht onveilig gemaakt, want dat is de place to be natuurlijk (wbw)
    We begonnen deze romantische date bij de Hema, want we hadden nog niet geluncht en dan is dat duidelijk dé plek om jezelf van voedsel te voorzien dat niet extreem duur is, heerlijk smaakt en niet extreem ongezond is. Daarnaast heeft Emma een prachtige blouse gekocht en jeugdherinneringen opgehaald door een nieuwe choker te kopen na weet ik veel hoeveel jaar en ikzelf heb een mooie donkergroene (dunne) trui. En we hebben veel lol gehad met Halloween spulletjes en mandarijnen gegeten.

Dus, als jullie nog iemand zouden kunnen ontmoeten van Quizlet en je kan uit iedereen op de hele site kiezen, wie zou jij dan graag meeten? (Ik ga ervan uit dat jullie nu allemaal Emma antwoorden natuurlijk c; )

Happy Birthday my Potter!

Ooooh, wat leuk en wat een lief topic! c: Jullie hebben vast een leuk dagje gehad! ^^

Emma heb ik al eens ontmoet (; dus moest ik kiezen tussen de mensen die ik nog niet heb gemeet, dan zou dat denk ik Mignon/Lotte of Square/Inge of Wiarda/Jip zijn, haha (:

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Leuk topic!*O*

Ik zou heel graag Meaghan/Nerveusen Dries/Foundereens meeten. En Emma uiteraard.(;

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Wat leuk! Ook leuk om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad!

Enneh, sorry Anna. Maar jij bent de persoon van Q die ik het meest graag meet, haha. Oh, maarmaarmaarmaar Marleen en Inge meet ik ook heel erg graag. Verder zou ik Jarne wel eindelijk eens willen ontmoeten en eigenlijk wil ik gewoon een meeting met heel Quizlet, want dat lijkt me echt geweldig gewoon. _O_

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Yaaaaay, zo gezellug.
    Uhhhhh, ik zou graag Famke/BigBellyBurger ontmoeten, Leah/Ahavah, Qing/Metamorphoses (niet dat ze zo ver weg woont i mean 3 straten), Mehri/Shoreline, Nikki/Thunderfvck, Jarne/Debbaut, heel veel mensen, hhahaha. ben er zeker enkele vergeten sorryyy

[ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 20:23 ]

Heaven is a place that we all have

Montagnes schreef:
    Yaaaaay, zo gezellug.
    Uhhhhh, ik zou graag Famke/BigBellyBurger ontmoeten, Leah/Ahavah, Qing/Metamorphoses (niet dat ze zo ver weg woont i mean 3 straten), Mehri/Shoreline, Nikki/Thunderfvck. Heel veel mensen, hhahaha. ben er zeker enkele vergeten sorryyy
    ^

dude kom dan (cat) i mean gewoon na school? :'D

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Ik heb al meerdere users ontmoet. Kelly (mijn geheugen is zeef, username vergeten) wil ik nog wel een keer ontmoeten en een keer naar een achtbanenpark gaan oid (het is dat ik nu geen geld heb, anders was ik naar de meeting gekomen) Verder weet ik het eigenlijk niet

26 - 02 - '16

Metamorphoses schreef:
    (...)^

dude kom dan (cat) i mean gewoon na school? :'D

maar ugh you so far away, als je langs veemarkt kwam tho. morgen maybe?

[ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 20:24 ]

Heaven is a place that we all have

Het was hartstikke gezellig! Ik vergeet niet vaak de tijd, haha! Doen we snel nog eens, Anna!

Veel mensen die hier reageren, hebben mij al gezien x)
    Ik wil eigenlijk heel veel mensen nog een keer gezien, gewoon omdat het de vorige keer / keren zo gezellig was. Lange tijd heb ik graag Erica / Scandal willen zien als eerste keer, want ja Belgie / Nederland.. maar die keer is inmiddels geweest =). Dus er zijn geen mensen meer waar ik contact mee heb en die ik nog niet gezien heb, geloof ik..

Ik heb de meeste die ik wil ontmoeten al een keer ontmoet gelukkig ^^ Sommige *Kuch*Wendy en Mehri*Kuch* al zelfs meerdere keren !

Ik wil nog heel graag Famke en Xanthe nog es een keertje meeten ^^

— Inner peace, it's hard to find. —

Montagnes schreef:
    (...)

doe dat in de vakantie in de week dat ik bij mijn pa ben en ik kan meekomen (joehoe)
    Wat een lief topic! c:
    Ik zou graag Qing (like whut wààrom hebben we dat nog nooit gedaan? :c), Mehri, Ad, Jarne (maar enkel als hij geen briljante reuzenrad ideeën krijgt (krul)), Xanthe, Noa, en nog zoveel meer mensen meeten, waarvan ik het bij de helft hier niet eens durf te plaatsen omdat het zo lullig lijkt. :'D Ik doe echt véél te weinig meetings, meh.

[ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 20:44 ]

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Wat gezellig! :"D

Ik zou eigenlijk niet weten wie ik nog wil meeten

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Oehh nice en gezellig : D. Hopelijk volgen er meer leuke ontmoetingen hahaha.
    --

@addie waddie. You wait. Ik kom nog wrl eens in België. Wil ik gelijk ook xanthe ontmoeten (krul)

@shaniaaa ik wil jou ook ontmoeten. Waarschijnlijk met comic con :D

Voor de rest wil ik sjaak en mehri ontmoeten hehe.

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Leuk!

Ik wil zoveel mensen meeten, haha. Er zitten hier veel leuke mensen.

16 - 09 - '17

Reigns schreef:
    Leuk!

Ik wil zoveel mensen meeten, haha. Er zitten hier veel leuke mensen.

JOU WIL IK MEETEN!

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Montagnes schreef:
    (...)

dude ik ben amper ver
    maar ik kan wel langs veemarkt komen

je gaat naar bimsem right? Wanneer is je school uit? xp