• Hoii Mensjes,
    Ik heb dus een nieuw ideetje ^^ en nou wou ik weten van jullie of jullie het goed vinden =D
    Idee;
    Een nieuw spelprogramma is ontworpen. Björn Fönighen presenteert zijn nieuwe realitysoap 'who's going to survive it?', waarin 6 rijke en bekende jongeren proberen te overleven op een eiland in de grote oceaan. Hij kiest zelf de uitdagers en laat ze strijden tot de dood. Maar niet heus. Een week op voorhand krijgen ze de kans om het eiland te verkennen en dan aan hun missie te beginnen. -Te Overleven & Te Winnen- Alles wordt live gefilmd en gevolgd. Maar wat als de beelden wegvallen en er niets meer van de kandidaten en de crew vernomen wordt?
    GOED OF NIET?
    Rollen;
    1. Beroemd Russisch model - StereoWorld
    2. Beroemde zanger
    3. Beroemde zangeres - SayRockQueen
    4. Beroemde sportman
    5 Beroemd presenator
    6. Beroemde danseres - FISHSTICK
    [Leeftijd tussen de 18 & 24 jaar!°]

    Needz;
    Voornaam
    Achternaam
    Leeftijd
    Plaatje
    Hobby's
    Tekstje (met info van hierboven + uitgebreidere info --> uitgebreide beschrijving van jezelf.)


    !! Liefst GEEN emo, maar voor de zangeres maak ik een uitzondering..!!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    KEI MOOI en ik wil!!!


    *He's the one.

    Kies maar ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ZANGERES! info komt^^

    Voornaam ; Mickey

    Achternaam ; Den Adel

    Leeftijd ; 19

    Plaatje ; http://media.canada.com/5bd68867-954f-4ea6-b165-b4b7a6c4840a/080214stepup.jpg
    OF
    http://i78.photobucket.com/albums/j119/qwerty12345_photo/andie.jpg

    Hobby's ; Hiphop, zingen, shoppen, geak zijn

    Tekstje (met info van hierboven + uitgebreidere info --> uitgebreide beschrijving van jezelf. Min 10 regels);

    Haaii kiddooozz<3
    De naam is zoals je misschien al doorhad Den Adel. MICKEY Den Adel. Al 19, byna 20 jaar huppel ik op deze aarde rond wánt ik word byna 20 dus ='] In de vrije tijd, mijn hobby's dus, doe ik aan hiphop, zingen, shoppen&gestoord alias geak zijn met mijn friens. Jaah, die heb ikook nog offcauws. Ook heb ik ook zoiets dat 'beroep' heet. Ik ben namelijk een beroemde, jaah érg beroemde danseres. Met dat ding verdien ik dus de kost. Hoe ik danseres ben geworden? Nou lang verhaal maar heb tyd^^ Ik woon nu in Rusland but vroeger woonde ik in België. Mooi land serieus, but dat doet er niet toe. Nou, daar deed ik dus mee aan een programma met de naam; 'Let's Dance' Leuk programma, waar ik won. Talent noemen ze dat. Sorry, heb nogal een ego vandaag. Nou, nadat ik die wedstryd had gewonnen wist ik het gewoon. Ik wou danseres worden. En nu bn ik danseres^^ Nou, mijn moeder heeft ook dansbloed want ze geeft balletles en mijn vader, da's een bankbediende. Maar ach, ik ga maar eens^^
    SeeYah Soon<3

    Ike!!!
    Mag ike Beroemd Russisch model zijn?!?!
    Voornaam
    Chantou
    Achternaam
    sheckler. (Sorry, vind ik sexxi agternaam..xD)
    Leeftijd
    19
    Plaatje
    http://hakanphotography.deviantart.com/art/Yuuki-36403055
    Hobby's
    Poseren. Schoppen, Lachen, naar het strand gaan.
    Tekstje (met info van hierboven + uitgebreidere info --> uitgebreide beschrijving van jezelf. Min 10 regels)
    Hoii,Hoii Mensjes!! Ik ben Chantou, en 17 jaar. ja Chantou Sheckler ja. Dat Beroemde Russische Model. Maar, ik heb daar achter natuurlijk ook nog een leven. alleen echt vrijeTijd heb ik niet. Als ik dat wel heb, ben ik meestal in de stad te vinden met mijn vrienden, of op het strand. Als het mooi weer is teminsten. Als je me een betje kent. Weet je natuurlijk, dat ik DOODS bang ben voor INsecte, Alles wat vliegt, en Clown's. Je moet me ook geen enge films laten ZIen, want dan lig ik nachten wakker. Waar ik dan weer wel van hou zijn Lolly's :D Je zal me dan ook best wel vaak, op de foto zien staan, met een lolly:P Maar, ik ben nu vrij. Dus ik ga dan ook naar de stad, met mijn Bf ;)
    XX Chan<33


    Dunno ><

    Keep your hands off my woordje, Peepz,..

    [/^^]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vet goed idee <3


    You can't touch music but music touch you

    Beroemde zangeres/beroemde danseres

    Voornaam Charissa

    Achternaam Taylor

    Leeftijd 20

    Plaatjehttp://celebrities.com/wp-content/uploads/wJessicaAlba0059cropweb.jpg

    Hobby's Zingen, dansen en uitgaan

    Tekstje (met info van hierboven + uitgebreidere info --> uitgebreide beschrijving van jezelf. Min 10 regels)(zangeres) Hoi Peepz, Ik ben Charissa Taylor, ik denk dat jullie me allemaal wel kennen, ik ben dat meisje dat de Britse X-factor won in 2008. Ik ben dus een Britse en ik ben er trots op. Mijn hobby's zijn dus zingen A doooh en ik dans ook wle graag. Ik hou van mijn vrienden en ga er vaak mee uit, het is niet omdat ik beroemd ben dat ik ze laat stikken zo ben ik niet. Ik moet door nu, Toedelz.

    (danseres)
    Hoi peepz, Ik ben Charissa Taylor maar dat weten jullie vast al wel, ik ben die ene beroemde danseres.. Ik ben geboren in Engeland, LOVE IT.<3 Ik ben gek op dansen en me vrienden.<33 Ik ben het typpe eigenwijs en ben vrij koppig, maar ik heb ook goede kanten hoor namelijk ik ebn lief en ik luister echt naar iedereen buiten bitchen die moet ik niet. Maar ik moet maar eens gaan ciao.<3


    *He's the one.

    ZANGERES! info komt^^

    Voornaam ; Den Adel

    Achternaam ; Mickey

    Leeftijd ; 19

    Plaatje ; KOMT

    Hobby's ; Hiphop, zingen, shoppen, geak zijn

    Tekstje (met info van hierboven + uitgebreidere info --> uitgebreide beschrijving van jezelf. Min 10 regels); KOMT

    Leeftijd liefst tussen 18 & 24
    En is je voornaam niet Mickey && je achternaam Den Adel? :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oeps jah x]

    Rol: Mag het ook een presentriese zijn?
    Voornaam: Nickita
    Achternaam:Londrecht
    Leeftijd: 19
    Plaatje:
    http://farfromneutral.com/exodus/uploads/924223_Avril_Mazur.jpg
    Hobby's: Presenteren en teksten schrijven en gitaar spelen
    Tekstje (met info van hierboven + uitgebreidere info --> uitgebreide beschrijving van jezelf. Min 10 regels):
    Yo mijn naam is Nickita
    Ik ben 19 jaar en een levensgenieter
    Ik sta altijd klaar voor mij vrienden en ben er altijd klaar voor om wat nieuws te leren
    Ik ben verslaafd aan Kauwgom en Lolly`s
    Ik schrijf graag teksten en als ik een idee heb voor een tekst ga ik meestal op een rustigplekje zitten zo kan ik me beter concenteren
    Ook hou ik van presenteren en lol trappen ik maak ook van mijn leven 1 grote lol leven
    Maar ik ga nu word geroep en heb geen idee door wie dus ga ff kijken doei doei <3


    You can't touch music but music touch you

    Oh leuk idee! ^^ Ik wil wel zangeres (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Weetje ikd oe anders wel danseres oké


    *He's the one.

    -Loes Wilt wel de rol van Russisch Model-

    Voornaam: Julia

    Achternaam: Kings

    Leeftijd: 19

    Plaatje:http://news.filefront.com/wp-content/uploads/2007/06/kristinbell1.jpg

    Hobby's: Muziek en Fotografie

    Tekstje:
    Haai^^

    Julia is de naam en ik ben 19 jaar oud.Ik om uit Rusland en ik heb twee ouder broers Jack en Max. Ze zijn allebei zo zat al een achter deur net zoals ik. Dat hebben we van onze moeder, die helaas overleden is. Van haar kreeg ik ook een grootte passie van mij; Fotografie. Wat wel grappig is want Model. Naast fotografie, luister ik ook graag naar muziek en doe ik leuke dingen met mijn vrienden, al is daar niet zo veel tijd voor. Mijn karakter kreeg ik wel van mijn vader, we zijn allebei even nieuwsgierig en koppig. Dat was het zo een beetje over mij. Nog Veel Plezier! Juliaxx!


    It's all for you, my butterfly.

    Voornaam Lisa

    Achternaam Claeys

    Leeftijd 19

    http://i190.photobucket.com/albums/z140/mileysman900/hillary_duff_1196302247.jpg

    Hobby's: Voetbal, dansen, zingen, shoppen uitgaan, ...

    Tekstje Hallo, Ik ben lisa en 19 jaar oud. Ik Doe al sinds men 11e aan dans, en ben dan uiteindelijk ook doorgebroken, en heb van men hobby men beroep kunnen maken. hoewel ik heel veel moet doen aan men dansen, heb ik ook nog tijd om leuke dingen te doen men vrienden, zoals voetbal en shoppen. Zingen doe ik ook graag maar dan liefst alleen onder men douche. Ik hou ook enorm van avondtuur, daarom doe ik mee aan dit programma. Wens me veel succes ^^

    Xx Lisa
    Rol: Danseres

    Voornaam Say

    Achternaam Kaine (niet mn echte hoor! ;])

    Leeftijd 18

    Plaatje Ik heb een virus, en mijn linken doen het niet >< Maar kijk maar in mn FB of zoek er zelf een als je wil.

    Hobby's Zingen, schrijven, tekenen, gitaarspelen, drummen

    Tekstje (met info van hierboven + uitgebreidere info --> uitgebreide beschrijving van jezelf. Min 10 regels)

    Hello!
    Ik ben Say Kaine, misschien kent iemand me wel, ik ben namelijk zangeres. Nou moet je niet tegen me op gaan kijken of vooroordelen trekken, want je moet me leren kennen voordat je over me mag oordelen! ;] Soms is het leven als zangeres best vervelend, omdat je weinig vrije tijd hebt en veel papparazzi achter je aan krijgt, maar meestal is het gewoon super om te doen! De kick die je krijgt als je op het podium staat is gewoon geweldig! Buiten zingen kan ik ook drummen, gitaarspelen, piano en keyboard. Muziek is gewoon een belangrijk iets in mijn leven.
    Maar nu wat meer over mij: Ik ben 18 jaar, en sinds mijn 16 beroemd. Ik heb meer 'normale' vrienden dan 'bekende'. Ze begrijpen het wel als ik een keertje geen tijd heb om met ze af te spreken ofzo, omdat ik het gewoon druk heb. Dat is heel fijn. Ik ben eigenwijs, nieuwsgierig, koppig en nogal brutaal. Maar als je gewoon lief voor mij bent ben ik dat ook voor jou! ;] Oorsprongkelijk ben ik Amerikaanse. Ik heb een groot deel van mijn jeugd in New York gewoond, in een krap flatje dat ik moest delen met mijn moeder en broers. Mijn vader is er vlak na mijn geboorte vandoor gegaan.. Toen we genoeg geld hadden zijn we verhuist naar Florida, en daarna ben ik verhuist naar Europa, Frankrijk. Ik woon nu op mezelf, samen met Alison, een vriendin van me. Best een grote verandering, ineens van een krap huisje naar een redelijk groot appartement aan de kust van Frankrijk. Maar ik neem aan dat je nu wel genoeg over me weet! x'D
    Kiss Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...