Welkom bij de vierde editie van de kerstkaarten swap! (En het derde jaar dat ik dit organiseer!) Aangezien ik weer naar school ga sluiten de inschrijvingen dit jaar wat eerder, daar staat tegenover dat ik dit topic dus wel al extra vroeg heb aangemaakt *christmass cheeerrrr*. Hopelijk doen jullie weer even enthousiast mee als met de afgelopen edities!(:
Vorig jaar hebben een stuk of 30 Quizletters meegedaan aan de kerstkaarten swap, dit betekent dat je kerstkaarten stuurt naar andere quizletters en er net zo veel ontvangt als jij hebt verstuurd. Persoonlijk vond ik dit erg leuk om te doen en daarom wil ik het dit jaar voor de derde keer organiseren!
Het idee is dat je je opgeeft, je zegt hoeveel kaarten je wilt versturen, In welk land je woont en of je naar Nederland, België of allebei wilt versturen.
Daarna word je gekoppeld aan andere personen en kan het swappen beginnen.(:
Invullijstje:
Naam: username en voornaam aub.
Aantal kaarten:
Waar je woont:
Waar je kaarten naar wilt verzenden:
DE INSCHRIJVINGEN ZIJN GESLOTEN!
Let wel op, als je je opgeeft moet je je postcode en dergelijke delen met mij via een privé bericht en deze word dan gedeeld met een aantal personen![/red]
Nieuw dit jaar: Uiterlijke verzenddatum voor de kaarten is zondag 17 december!
Deelnemers:
Als je naam groen is betekent het dat ik je gegevens heb ontvangen en ingevuld in het word document! Zorg dat je, je gegevens ook doorstuurt voor 10 December 12:00 anders kan je niet meedoen!
DOORGEVEN VAN JE USERNAME VERANDERINGEN WORD GEWAARDEERD!
[ bericht aangepast op 7 nov 2017 - 21:01 ]
You were born original, don't die as a copy.