• Hi!

    Ik zoek een cover voor een boek dat geprint wordt. Ik had een supermooie (zie onder de spoiler voor een indruk), maar die afbeeldingen kan ik helaas niet gebruiken. :/ Dus ik hoop dat iemand iets kan maken van onderstaande foto's:
    (Ze hoeven er echt niet allemaal in, maar ik heb hier alles maar neergezet wat ik erbij vond passen).
    Afbeelding 1 (hier hoeft verder niet echt veel bij :'), misschien de bloedende handen nog)?
    Afbeelding 2 (als je deze gebruikt liever iets afsnijden zodat die decolleté niet zo duidelijk is)
    Afbeelding 3
    Afbeelding 4
    Afbeelding 5 (deze wil ik er heel graag in)

    De afmetingen moeten 225 pixels breed en 315 pixels hoog zijn.
    De titel is 'Schuld' en mijn naam 'Natascha van Limpt' mag erbij. c;

    Soort van flaptekst:
    Korte samenvatting
    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.

    En de oude cover





    Dus... is er iemand die hier iets mee denkt te kunnen? :3
    Degene wiens cover ik neem krijgt een gratis spot. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het is dus niet gelukt zoals ik wilde en de covers van de anderen zijn zoveel beter, maar goed, ik wilde deze toch ook laten zien omdat het iets totaal anders is. Ik kan me dus echt heel goed voorstellen dat het totaal niet is wat je zoekt en misschien als ik wat meer tijd en fut heb, dat ik nog iets probeer ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    MT


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Valkyries schreef:
    Het is dus niet gelukt zoals ik wilde en de covers van de anderen zijn zoveel beter, maar goed, ik wilde deze toch ook laten zien omdat het iets totaal anders is. Ik kan me dus echt heel goed voorstellen dat het totaal niet is wat je zoekt en misschien als ik wat meer tijd en fut heb, dat ik nog iets probeer ^_^



    first: die link ;o, zo lang. second: ik vind m juist mooi! Hij is zo dark en gloomy haha.


    I just caught the wave in your eyes

    Is dit überhaupt wel een stijl die je aanspreekt? Ik kan ook iets anders proberen.

    Drie keer is scheepsrecht, hoop ik?

    Trivial schreef:
    Geïnspireerd door Skrivbar heb ik ook iets geprobeerd ^^


    Gaaf.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Skrivbar schreef:
    Is dit überhaupt wel een stijl die je aanspreekt? Ik kan ook iets anders proberen.

    Drie keer is scheepsrecht, hoop ik?


    Ja, ik vind de stijl juist heel gaaf! Alleen is hij misschien pietsje te druk. Maar het skateboard is goed zo, thanks. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Valkyries schreef:
    Het is dus niet gelukt zoals ik wilde en de covers van de anderen zijn zoveel beter, maar goed, ik wilde deze toch ook laten zien omdat het iets totaal anders is. Ik kan me dus echt heel goed voorstellen dat het totaal niet is wat je zoekt en misschien als ik wat meer tijd en fut heb, dat ik nog iets probeer ^_^


    Thanks, hij is heel tof!


    Every villain is a hero in his own mind.

    FlREBlRD schreef:



    De verhoudingen zijn 900 x 1260. Inprincipe dus gewoon een grotere versie van 225 x 315 (omdat dat dus best wel klein is), ik hoop dat je 'm wat vindt (:

    Mooi! Het enige wat ik wat jammer vind, is dat de het niet zo goed uitkomt dat de vingers een hart vormen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 16:41 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Tracker schreef:
    (...)
    Mooi! Het enige wat ik wat jammer vind, is dat de het niet zo goed uitkomt dat de vingers een hart vormen. (:


    ah ja zal kijken of ik dat meer eruit kan laten 'springen''

    EDIT: mijn bestand is opeens foetsie dus ik denk dat het 'm niet meer gaat worden. Maakt ook niet zo uit want je hebt zat andere mooie covers om uit te kiezen (:

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 21:22 ]


    I just caught the wave in your eyes

    FlREBlRD schreef:
    (...)

    ah ja zal kijken of ik dat meer eruit kan laten 'springen''

    EDIT: mijn bestand is opeens foetsie dus ik denk dat het 'm niet meer gaat worden. Maakt ook niet zo uit want je hebt zat andere mooie covers om uit te kiezen (:


    Jammer! Maar met die andere moet het ook wel lukken, thanks in elk geval!

    @De anderen. Ik kan eigenlijk niet kiezen haha, ik vind ze allemaal echt mooi. Dus ik ga even in een boekengroep vragen welke cover ze het meest aanspreekt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Inmiddels hebben zo'n honderd mensen hun stem laten horen via FB en het overgrote deel vindt de cover van Skrivbar het mooist (en niet te druk, waar ik een beetje bang voor was ^^), dus dat gaat hem worden! (:

    Heb je die laatste nog in een groter formaat dan hij hier geplaatst is? En wat wil je graag in de spot? (:

    De rest ook ontzettend bedankt, natuurlijk! Ik vond ze allemaal erg gaaf. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    Inmiddels hebben zo'n honderd mensen hun stem laten horen via FB en het overgrote deel vindt de cover van Skrivbar het mooist (en niet te druk, waar ik een beetje bang voor was ^^), dus dat gaat hem worden! (:

    Heb je die laatste nog in een groter formaat dan hij hier geplaatst is? En wat wil je graag in de spot? (:

    De rest ook ontzettend bedankt, natuurlijk! Ik vond ze allemaal erg gaaf. ^^


    Tof! Als je 'm via de link opent krijg je de originele grootte. Is dat groot genoeg?

    Enne, mag ik de spotlight nog even bewaren voor een week waarin ik wel kan schrijven? Vind het nu zo zonde om mensen naar een verhaal te lokken dat voorlopig even stil ligt (want deadlines en daarna tentamens). Als je 'm echt deze week in wil zetten weet ik ook niet zo goed waarover haha

    Skrivbar schreef:
    (...)

    Tof! Als je 'm via de link opent krijg je de originele grootte. Is dat groot genoeg?

    Enne, mag ik de spotlight nog even bewaren voor een week waarin ik wel kan schrijven? Vind het nu zo zonde om mensen naar een verhaal te lokken dat voorlopig even stil ligt (want deadlines en daarna tentamens). Als je 'm echt deze week in wil zetten weet ik ook niet zo goed waarover haha

    Top! (:
    Het maakt mij niet uit wanneer, hoor. Stuur maar een berichtje als je weer verder gaat schrijven en je hem in de spot wilt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.