• Ark: Survival Evolved

    As a man or woman stranded naked, freezing and starving on the shores of a mysterious island called ARK, you must hunt, harvest resources, craft items, grow crops, research technologies, and build shelters to withstand the elements. Use your cunning and resources to kill or tame & breed the leviathan dinosaurs and other primeval creatures roaming the land, and team up with or prey on hundreds of other players to survive, dominate... and escape!


    Server name: Quizlet Dino Hunters!
    Wachtwoord: ljh123
    ip: 85.190.170.105:27015


    ARK is een spel wat nog zit in de alpha fase maar volop in ontwikkeling is. Het laat je Jurassic Park dromen uitkomen terwijl je tegen dino's vecht, ze tamed en verzorgt. Er is voor bijna elk soort speler wel iets te beleven. Bouw je eigen base, leg een farm aan, laat het ei van je getamede dino's uitkomen en kijk hoe hun kleintjes opgroeien, ga op onderzoek in de grotten, enzovoort.

    Het spel is te koop op Steam voor €27,99 (met goed zoeken kan je hem waarschijnlijk goedkoper vinden op G2A) en vraagt redelijk wat van je computer, dus als je erover denkt om het te kopen, check dan eerst of het wel gaat draaien. De kans is groot dat je uiteindelijk op lagere graphics moet spelen.
    Als er meer mensen zijn die het spelen en interesse zouden hebben in een eigen server voor Q, dan hoor ik het graag :3

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 23:31 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mt!

    Ben nu bezig met installeren!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mine :3

    Ik heb het alleen laatst van mijn pc gegooid, dus zal van het weekend even ruimte maken en het opnieuw installeren ^^

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 21:59 ]

    Ik wil het wel. Maar ik ben eerder aan het twijfelen over The Isle. Dat lijkt me echt een cool spel, maar dat is nog niet helemaal af...


    What would Emma do?

    Die download snelheid hier is om te huilen... 124 kbs... echt om te huilen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Femtastic schreef:
    Ik wil het wel. Maar ik ben eerder aan het twijfelen over The Isle. Dat lijkt me echt een cool spel, maar dat is nog niet helemaal af...


    The Isle ziet er inderdaad ook leuk uit, die ga ik ook eens in de gaten houden!

    AiLaikHeda schreeft:
    Die download snelheid hier is om te huilen... 124 kbs... echt om te huilen.


    Stay strong! Je komt hier doorheen! Al betwijfel ik of dat ook geldt voor je internet o.o


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben totaal geen gamer maar het ziet er supervet uit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bloodborne schreef:
    (...)


    Stay strong! Je komt hier doorheen! Al betwijfel ik of dat ook geldt voor je internet o.o


    Ik heb even voor een seconden van de 3.1mbs kunnen genieten en nu komt het echt niet meer boven de 900kbs. Echt huilen dit. Mijn ouders willen volgend jaar overstappen, maar dat is echt pas mogelijk in april en waarschijnlijk woon ik dan al op mezelf HAHA. De ironie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tracker schreef:
    Ik ben totaal geen gamer maar het ziet er supervet uit.


    Geloof me, ik heb er veel gameplay van gezien en het is echt mooi ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Ik heb even voor een seconden van de 3.1mbs kunnen genieten en nu komt het echt niet meer boven de 900kbs. Echt huilen dit. Mijn ouders willen volgend jaar overstappen, maar dat is echt pas mogelijk in april en waarschijnlijk woon ik dan al op mezelf HAHA. De ironie.


    Oh auuch o.o Zit je wel via de kabel?

    //
    Er is een server online!
    Server name: Quizlet Dino Hunters!
    Wachtwoord: ljh123
    ip: 85.190.170.105:27015

    Ik zit er in en heb m'n eerste twee vriendjes al :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Oh auuch o.o Zit je wel via de kabel?

    //
    Er is een server online!
    Server name: Quizlet Dino Hunters!
    Wachtwoord: ljh123
    ip: 85.190.170.105:27015

    Ik zit er in en heb m'n eerste twee vriendjes al :3



    Wifi


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hey, hoe ga ik de server zoeken ?
    Gezien er bij server zoeken geen sessies worden gevonden

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 10:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    Hey, hoe ga ik de server zoeken ?
    Gezien er bij server zoeken geen sessies worden gevonden


    Ik heb je toegevoegd op steam! Ga nu ARK opstarten en dan kan je als het goed is joinen zodra ik in de server zit :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Ik heb je toegevoegd op steam! Ga nu ARK opstarten en dan kan je als het goed is joinen zodra ik in de server zit :3


    Server reageert niet zegt steam :\
    Heb je hem wel open staan voor mensen die niet bij jou in de buurt zijn?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb het op de Xbox. Begonnen met een aantal klasgenoten en nu een flinke verzameling dino's. Sleen het voeren ervan is a pain in the ass(A)


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Ugh, dit spel lijkt me zo gaaf, want dinoliefde, maar ik heb een crappy laptop en een xbox 360, maar het is dus enkel voor xbox one en huilen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 12:05 ]


    Stenenlikker