• Hej hej iedereen!

Ik heb het even druk gehad, maar het begint eindelijk wat te minderen. Daarom dat ik ook nog graag iets van me wil laten horen, nu het kan haha. =P

Ik ga jullie meer bepaald iets vertellen van afgelopen week. Gewoon omdat ik wat wil vertellen. En ik praat eigenlijk best graag. :Y)

Vorig weekend was ik op kajakweekend (weeral) en dat weekend was een wedstrijdweekend (Belgisch kampioenschap). We gingen kamperen in Seneffe voor de kajakwedstrijd K2 marathon op zaterdag en voor de wedstrijd K4 marathon op zondag. Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb: dit zijn specifieke wedstrijdboten, niet vervormingen van K3. Als je op deze link en deze link klikt, heb je een beter idee, hoop ik.
    Het komt erop neer: ik zat nog eens in een onstabiele wedstrijdboot (met andere personen) en moest mijn best gaan doen om snel te zijn.
    1) Ik zit doorgaans in andere kajaks, meestal voor afdalingen of wildwater. Eigenlijk een beetje de toerist uithangen in veel lichtere en plezantere boten dan de echte toeristenboten, haha. =P
    Maar dus: ik train nooit in wedstrijdboten (K-boten) en dat is dus buiten mijn comfortzone, maar waarom ook niet!
    2) Ik ben aan het verhuizen en daardoor heb ik amper in een boot gezeten de laatste tijd dus die prestaties zijn goed omlaag gegaan!
    3) Maar al een geluk is er een lichtpuntje: ik ben beter in lange duur dan in een korte, explosieve sprint!

Dus ik ging nog eens mee, bootvulling zijn. Zaterdag voeren we 20 km in de K2. Wat een tocht! Er zijn weinig mooie kanalen in België dus een kanaal zoals deze onthoud je zeker! Echt de moeite. Wat nog meer de moeite was, was dat mijn K-partner en ik 2e werden op het BK K2 marathon. Zilver was binnen!
    Zondag stonden er 28km op de planning. Wat een hel. Ondanks de mooie omgeving hebben we enkele stevige buien tijdens onze tocht over ons heen gehad. Wat waren we allemaal opeens slecht gezind! Maar toch nog goed doorzetten en onze langste marathon ooit (voor alle 4 was dit onze langste wedstrijd ooit) werd bekroond met een gouden medaille!

Ik ben echt trots op mezelf. Het is mijn eerste keer goud op een Belgisch kampioenschap. Dus dat was echt cool.
    Helaas was ik achteraf wel kapot (en stijf!), maar voldaan.

Naast vreemde dingen doen in een kajak, bestaat mijn levensstijl ook recent uit een sportkinesist. Wie het hele verhaal wil kennen, mag me altijd een pb sturen. Maar het komt er op neer dat ik al sinds maart enorm ziek ben. Na een heel proces (meer dan een half jaar) weten we nu eindelijk waar het aan ligt en ben ik begonnen aan mijn ‘genezingsproces’. Een deel van dat genezingsproces is dat ik naar de sportkinesist moet. En vrijdag hadden we een vreemde sessie, alhoewel: de elektroshocksessie was vreemder. In ieder geval: ik werd gestofzuigd. Wat is dat? Ik weet het zef ook niet maar met een één of andere zuignap werden mijn schouders en nek helemaal bewerkt. Buiten enkele pijnlijke momentjes is dat nog niet hetgeen wat de sessie zo vreemd maakte. Wat het zo vreemd maakte, was toen ik thuis in de spiegel keek. Het leek alsof ik onder de zuigzoenen stond (of als je het niet vertrouwd: dat ik mishandeld was, haha)!
    Ik kan er wel een beetje mee lachen, maar ondertussen loop ik er nog steeds zo bij. :’)

Ik zou zo graag nog andere leuke/grappige/vreemde dingen willen vertellen, maar dan wordt dit topic veel te lang en heeft niemand goesting om te lezen. =P
    Dus als iemand graag nog een verhaal wil horen: let me know!

Dus dit was een greep uit de meest spectaculaire gebeurtenissen van afgelopen week. Hoe kijk jij naar de afgelopen week? =)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury