• En ongesteld. Wat waarschijnlijk grotendeels het probleem is. (cat)


    Ik ben koos vriendloos hier in de buurt. Maar wil leuke dingen doen met mensen, maar dat gaat niet. Dus bestaat zo'n beetje IEDERE DAG van mijn leven uit: Vroeg opstaan, honden uitlaten, accordeon, ff naar bed, accordeon, honden uitlaten, eten, honden uitlaten, Quizlet/Facebook, slapen.

    Jup, dat is saai op den duur. Oh en soms nog boodschappen doen, want dat kan mn ma wegens dr reuma niet echt in dr eentje.

    Bij boogschieten ben ik de klik kwijtgeraakt en hoor ik niet meer echt in de groep. Men doet wel soort van normaal tegen me (behalve de jeugd. Die begroet me niet eens meer of negeren me als ik hen begroet). Maar zelfs de voorzitster van boogschieten schoot er per ongeluk uit dat ik nergens bij hoor. Au?!

    Mijn vriend woont vreselijk ver weg dus leuk dingen ondernemen met hem gaat een beetje lastig. Al helemaal doordat ie straks ook nog es in de weekenden moet gaan werken en we elkaar nóg minder zullen zien.

    Ik zie allerlei dingen op Facebook van mensen die het kei gezellig hebben met elkaar. Zelfs van iemand die beweerde ziek te zijn en die mijn berichtjes negeert terwijl ze me wel bestempeld als beste vriendin. Sorry, maar ik snap het even niet.

    Ik koop spullen en vreet me vol, want dan ben ik tenminste eventjes blij. Eventjes, want natuurlijk is het maar van korte duur. Na het eten voel ik me schuldig en spullen heb ik ook wel weer snel gezien, ondanks dat ik niet kan wachten tot ik mijn pasgekochte outfit aan kan naar Elfia Haarzuilens.

    Maar goed, klaagklaagklaag. Dat was het weer voor vandaag. (krul) Dat rijmt


    Hoe is jullie dag? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awh babe, dat is vet kutjes voor je. *HUG* Woonden we maar dichter bij mekaar, met jou wil ik wel graag vaak iets ondernemen.
    Maar serieus, wtf is het probleem van die mensen bij boogschieten? Die mogen echt normaal doen. -.-


    -

    Poncho schreef:
    Awh babe, dat is vet kutjes voor je. *HUG* Woonden we maar dichter bij mekaar, met jou wil ik wel graag vaak iets ondernemen.
    Maar serieus, wtf is het probleem van die mensen bij boogschieten? Die mogen echt normaal doen. -.-


    Thanks for the hug. <3 Haha woonde je maar zo dicht bij. Had wel geweldig geweest!

    En dunno. Ik kan gewoon niet goed communiceren en wordt dus links gelaten.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat erg, wat je klinkt echt vriendelijk. Ik snap wel dat niet iedereen goed met iedereen overweg kan, maar soms doen mensen niet eens de moeite om met iemand overweg te kunnen! Ik hoop echt dat je enkele mensen ontmoet met wie je leuke dingen kan doen! Het moet vooral extra erg voor je zijn omdat je een vriendje hebt, maar hem dus niet veel kan zien.
    *hug*


    The soul needs autumn.

    Dit is letterlijk precies waar ik nu mee zit. Like, precies. Het is zo ajskdjsjdkf frustrerend damn. Sorry, ik hen niet echt goed advies voor je, want ik weet het zelf ook niet. Maar in ieder geval ben je niet alleen (heart2)

    Saorsa schreef:
    Wat erg, wat je klinkt echt vriendelijk. Ik snap wel dat niet iedereen goed met iedereen overweg kan, maar soms doen mensen niet eens de moeite om met iemand overweg te kunnen! Ik hoop echt dat je enkele mensen ontmoet met wie je leuke dingen kan doen! Het moet vooral extra erg voor je zijn omdat je een vriendje hebt, maar hem dus niet veel kan zien.
    *hug*


    Dankje. <3
    En idd. Ik baal echt enorm dat ik hem niet zo vaak kan zien. I miss him. :/ :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Frey_ schreef:
    Dit is letterlijk precies waar ik nu mee zit. Like, precies. Het is zo ajskdjsjdkf frustrerend damn. Sorry, ik hen niet echt goed advies voor je, want ik weet het zelf ook niet. Maar in ieder geval ben je niet alleen (heart2)


    I knooooow. Woonde ook jij maar dichterbij! D:
    Buh, jij verdient ook een heleboel vrienden. Want zo awesome ben je wel. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bleh, wat stom zeg :/ Kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment even helemaal zat bent... Zijn er nog andere dingen die je zou kunnen doen naast boogschieten die je leuk lijken?

    Waar in de buurt woon je eigenlijk?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Bleh, wat stom zeg :/ Kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment even helemaal zat bent... Zijn er nog andere dingen die je zou kunnen doen naast boogschieten die je leuk lijken?

    Waar in de buurt woon je eigenlijk?


    Nouja, geld zit me beetje in de weg. Ik wil gaan sparen om t huis uit te gaan en verder gaat mijn geld uit naar de accordeonlessen en reizen naar mijn vriend...
    Maar stijldansen of tapdansen lijkt me ontzettend gaaf. Alleen is het op de maandag en dan ben ik de gehele dag in Apeldoorn voor accordeonles/orkest en dat heeft toch wel voorrang. :/

    Ik woon bij Emmen in de buurt. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    I knooooow. Woonde ook jij maar dichterbij! D:
    Buh, jij verdient ook een heleboel vrienden. Want zo awesome ben je wel. <3


    Oh hoe ik het jou gun lieve Yollie Pollie (Landa). Je bent zo'n lieve, compleet gestoorde en bijzondere vriendin <3

    Aaaagh ik herken mezelf hier zo erg in. Ik begin me er een beetje (hoe noem je dat? depri? saai? nutteloos?) door te voelen.

    Ik lees dat je bij Emmen in de buurt woont. Ik woon daar een halfuurtje met de auto/bus rijden vandaan. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aw Yolanda... je verdient het niet om je zo te voelen, daarvoor ben je veel te lief.
    Al ken ik het gevoel maar al te goed... ik heb een hele lange periode gehad waarin ik enkel mezelf nog had en dat was heel naar. Nu heb ik gaandeweg langzaam weer wat mensen leren kennen via mijn opleiding en dat scheelt al een beetje. Al heb ik nog steeds geen mensen om me heen die ik echt gauw kan aanspreken als ik echt eens mijn hart wil luchten bijvoorbeeld.
    Het duurt soms heel erg lang voor je mensen op je pad krijgt waar je echt wat aan hebt (grof gezegd)...
    Was het allemaal nog maar zo simpel zoals op de basisschool waar bijna iedereen makkelijk vrienden kon worden

    Frey_ schreef:
    (...)

    Oh hoe ik het jou gun lieve Yollie Pollie (Landa). Je bent zo'n lieve, compleet gestoorde en bijzondere vriendin <3


    Thanks. <3
    Maar misschien ligt daar juist wel het punt dat het niet lukt. Zo'n beetje iedereen die me wel als aardig bestempeld noemt me direct ook ''compleet gestoord'' en ''bijzonder''. Misschien gaat het daar wel fout. Ben ik te raar voor mensen. :/

    Downworlder schreef:
    Aaaagh ik herken mezelf hier zo erg in. Ik begin me er een beetje (hoe noem je dat? depri? saai? nutteloos?) door te voelen.

    Ik lees dat je bij Emmen in de buurt woont. Ik woon daar een halfuurtje met de auto/bus rijden vandaan. :3


    Jup, precies dat gewoon. En het is kut. :c
    Oeh, waar woon je precies? Of zin om te PB/GB'en? ^^


    Krolock schreef:
    Aw Yolanda... je verdient het niet om je zo te voelen, daarvoor ben je veel te lief.
    Al ken ik het gevoel maar al te goed... ik heb een hele lange periode gehad waarin ik enkel mezelf nog had en dat was heel naar. Nu heb ik gaandeweg langzaam weer wat mensen leren kennen via mijn opleiding en dat scheelt al een beetje. Al heb ik nog steeds geen mensen om me heen die ik echt gauw kan aanspreken als ik echt eens mijn hart wil luchten bijvoorbeeld.
    Het duurt soms heel erg lang voor je mensen op je pad krijgt waar je echt wat aan hebt (grof gezegd)...
    Was het allemaal nog maar zo simpel zoals op de basisschool waar bijna iedereen makkelijk vrienden kon worden


    Nahw thanks. <3
    Klopt. Mijn ma ontmoette mijn pa pas toen ze 27 was en haar beste vriendin heeft ze pas rond haar 50e gevonden. Het schijnt heel lang te kunnen duren eer je iemand vindt waar echt dé goede klik mee is en bij wie je gewoon goed terecht kunt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vraag me echt af waarom zelfs je 'beste vriendin' en de anderen je toen negeerden toen je wat leuks met hen wou doen. Ik zou me ook ontzettend afgewezen voelen maar laat je dag door hen absoluut niet verzieken. Ik viel vroeger minder in de smaak bij mijn klas dan een ander meisje dat slank, lang, blond en vrouwelijk was. Ik was en ben niet zoals de gemiddelde vrouw met een afwijkende kledingsmaak (die ik zelf niet eens zo afwijkend vind) en een interesse voor de Tweede Wereldoorlog. Ik ben ook wat minder giebelig dan een gemiddeld meisje?
    Woon je in een grote stad? Dan kun je misschien eens op meetups.com kijken. Ik woon in Overijssel en da's zeker ook ver weg, anders kon ik je meeten! Er zijn ook deze oktober en november twee meetings, wie weet is er ook iemand aanwezig die bij je in de buurt woont ;D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Ik vraag me echt af waarom zelfs je 'beste vriendin' en de anderen je toen negeerden toen je wat leuks met hen wou doen. Ik zou me ook ontzettend afgewezen voelen maar laat je dag door hen absoluut niet verzieken. Ik viel vroeger minder in de smaak bij mijn klas dan een ander meisje dat slank, lang, blond en vrouwelijk was. Ik was en ben niet zoals de gemiddelde vrouw met een afwijkende kledingsmaak (die ik zelf niet eens zo afwijkend vind) en een interesse voor de Tweede Wereldoorlog. Ik ben ook wat minder giebelig dan een gemiddeld meisje?
    Woon je in een grote stad? Dan kun je misschien eens op meetups.com kijken. Ik woon in Overijssel en da's zeker ook ver weg, anders kon ik je meeten! Er zijn ook deze oktober en november twee meetings, wie weet is er ook iemand aanwezig die bij je in de buurt woont ;D.


    Inmiddels heeft ze me wél geantwoord voor heel kort. Maar pas na dagen. Terwijl ik op FB zag van vanalles, dus dat ze niet ziek was. Beetje stom.

    Naja ik wordt zo vaak afgewezen dat het mijn dag inmiddels wel stuk maakt. Ik weet wel dat ik dan een ''Boeiend'' houding moet hebben wil ik het me niet al teveel aantrekken, maar dat lukt me niet meer zo goed. Ik heb gewoon het gevoel gekregen door de jaren heen dat ik gewoon niet goed genoeg ben voor anderen.

    Ik woon in een boerendorp met maar liefst 750 inwoners. :'D Ik ben wel lid van Meetups maar heb er eigenlijk heel lang niet op gekeken. Want toen ik er op zat was er eigenlijk bijna nooit wat in Emmen.
    Maar ik kan wel eens weer kijken op die site, ja. Misschien dat er nu wel meetings in de buurt komen. Thanks. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Frey_ schreef:
    Dit is letterlijk precies waar ik nu mee zit. Het is zo ajskdjsjdkf frustrerend damn. Sorry, ik hen niet echt goed advies voor je, want ik weet het zelf ook niet. Maar in ieder geval ben je niet alleen (heart2)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 12:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.