• Een maand of drie geleden ben ik verhuisd. De vorige bewoners hebben een hele verzameling boeken achtergelaten, die ik gisteren met wat vrienden doorgekeken heb. We stuitten op een hilarisch woordenboekje over de hippe taal in 1970.

Ik vond het naast erg grappig ook best wel interessant. Mocht je ooit een verhaal in de jaren 70 willen schrijven dan is dit natuurlijk onmisbare informatie. :Y)

Ik heb een story aangemaakt waar ik het woordenboekje zal neerzetten. ^^

Klik!

[ topic verplaatst door een moderator ]

Every villain is a hero in his own mind.

De A staat erop. (:

Even een MT haha, dat wil ik later wel eens goed lezen ^^

obsessive rage

Aangezien ik een verhaal schrijf dat zich in de jaren 80 afspeeld is dit best handig voor me.
    Fijn dat je het met ons wilt delen, Natascha.

"Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

Die story ga ik eens bekijken.

16 - 09 - '17

-> Titel aangepast op aanvraag van topic maakster

When time and life shook hands and said goodbye.

Lol dit is echt top

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Dat is echt zo gaaf! Als ik ooit verhuis hoop ik ook dat er allerlei leuke of geheimzinnige dingen zijn achtergelaten door de vorige eigenaren!
    Ik kijk teveel films...

I'll lick the poison from right off your kiss

Dat is echt zo handig! Dat heb ik nodig voor mijn personages en verhalen.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Haha, geweldig!

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Aah, vanwege plagiaat mag ik het niet plaatsen. (no_chears)
    Als je bepaalde dingen nodig hebt voor je verhaal moet je maar even een PB sturen ofzo. (:

Dreadful schreef:
    Dat is echt zo gaaf! Als ik ooit verhuis hoop ik ook dat er allerlei leuke of geheimzinnige dingen zijn achtergelaten door de vorige eigenaren!
    Ik kijk teveel films...

Hahaha dit. Maar liever geen ijskast met ledematen of zo...