• Titel: Ongeluk, graag On schuingedrukt, dus Ongeluk.
    Gebruikersnaam: nee.
    Omschrijving:
    Een meisje van 19, Camilla, krijgt een ongeluk en moet revalideren (rechterbeen gebroken). Ze wil het liefst opgeven en lijkt een kil, ondankbaar meisje, maar dit is ze diep vanbinnen niet.
    Sfeer: vrij neerslachtig, maar wel met sprankjes hoop. Het gaat om revalidatie, om strijd, maar ook om succes en doorzetten.
    Ik zit zelf qua kleuren of aan zwart-wit met kleuraccenten te denken of aan iets met blauwtinten (heel donker blauw en 'luchtblauw')
    Verder: ik wil liever geen gezicht op de voorkant. Een meisje (19 jaar) mag wel, maar dan bijvoorbeeld vanaf de rug en houd er dan rekening mee dat ze nog niet kan staan.
    Voorbeeldfoto's: deze hoef je absoluut niet te gebruiken, maar ik wil het aanbieden om de sfeer te laten zien waar ik aan denk.











    Ik kan je helaas geen beloning bieden, maar wel mijn eeuwige dank én een vermelding van je gebruikersnaam.
    Het is een short story voor de wedstrijd Go Short. Daarom heb ik de cover nodig voor zondag 16 oktober.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 13:36 ]

    xTrueStoryx schreef:
    (...)

    Waaaarom zijn jullie hier allemaal zo goed in? (:

    Dankjewel! Ik vind deze ook heel mooi. Ik merk dat ik die elementjes van hoop (zoals eerder die vlinder en nu bij jou die sterren en vogels) echt heel gaaf vind.

    yeaah great, ik had geprobeerd om het een beetje van droevig op te laten lopen naar hoop, maar door die, ik noemde het zelf "ringen" ook vooral op het pijn/verdriet van het meisje te focussen, maar door de kleuren ook weer kleur aan haar leven te geven, dus ik hoop dat dit goed is uitgepakt (:


    take risks


    Ik heb geprobeerd het over een heel andere boeg te gooien dan de covers die je al hebt. Ik hoop dat je het wat vindt (: het is de eerste keer dat ik een cover maak met deze lay-out.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 22:49 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Woah, die is heel erg gaaf!

    Skrivbar schreef:
    Woah, die is heel erg gaaf!


    Thanks c: is het-het niet leren van mijn Latijn grammatica gelukkig waard :'D.


    I just caught the wave in your eyes

    IBUCYVULBIGYCF FIREBIRD HIER KAN IK TOCH NIET OVERHEEN KOMEN D:

    Awesome cover!


    obsessive rage

    DarIing schreef:
    IBUCYVULBIGYCF FIREBIRD HIER KAN IK TOCH NIET OVERHEEN KOMEN D:

    Awesome cover!


    Probeer gewoon wat! Ik heb echt lopen schuiven en knippen en deleten en 100000x foto's gezocht die ik wel ok vond, tot ik een ons woog.... So, never give up :')

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 22:51 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Skrivbar schreef:




    Ik kom hier even stiekem om te zeggen dat ik deze echt heel vet vind!

    Nu loop ik op mijn tenen weer weg....

    FlREBlRD schreef:
    (...)

    Probeer gewoon wat! Ik heb echt lopen schuiven en knippen en deleten en 100000x foto's gezocht die ik wel ok vond, tot ik een ons woog.... So, never give up :')


    Haha tja ik krijg vast wel iets, maar ik ben echt heel perfectionistisch haha dus of ik er tevreden mee ben is maar de vraag...


    obsessive rage

    Bedankt allemaal.
    Voor nu heb ik al een cover in mijn hoofd van wat er tot nu toe binnen is gekomen, maar ik wacht nog een paar dagen (:

    Ik ben jullie allemaal extreem dankbaar!
    Toch moest ik een keuze maken en dat is de cover van FIREBIRD geworden.

    DANKJULLIEWEL <3

    xTrueStoryx schreef:
    Ik ben jullie allemaal extreem dankbaar!
    Toch moest ik een keuze maken en dat is de cover van FIREBIRD geworden.

    DANKJULLIEWEL <3


    ahh wat leuk c: blij dat ik je van dienst kon zijn


    I just caught the wave in your eyes