Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Ik heb een vermoeden dat Anna me vermoord als ik het zeg, maar het is echt meeeega schattig^^
Pssst, come to the dark side. Tell us everything. I've got cupcakes. Nee, dat laatste is niet eens gelogen lol. We've got cupcakes. For real. Come and get some if you'd like. c:
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
De pannenkoeken die mijn vriend zou bakken als ontbijt zijn mislukt en toen moest hij weg en nu heb ik geen eten. Zal ik naar de supermarkt gaan en hier weer terugkomen of naar mijn eigen huis of snel een broodje eten op weg naar de sporthal? Struggles
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.
'Het kind kan er niks aan doen.'
Welk kind? Mijn zusje, of haar kind? Mijn zusje kon er zeker wel iets aan doen: niet zo dom zijn. (': Reken er maar niet op dat ik "gezellig" beneden ga zitten als ze thuis zijn. Ha ha, nee.
Hhaah, dus ineens hoef je geen rekening meer te houden met anderen? Oké, dan hou ik ook geen rekening meer met jou. Als jij dit spelletje wil spelen, vind ik dat prima.
Oh soms...
Ik heb echt geweldige ouders maar ik kan niet wachten tot ik op mezelf woon. Maar dat kan nog wel vier jaar duren.
Het valt gewoon te merken dat ik het "kind zijn" totaal ontgroeid ben en bijna niets meer van ze kan hebben.
Krolock schreef:
Oh soms...
Ik heb echt geweldige ouders maar ik kan niet wachten tot ik op mezelf woon. Maar dat kan nog wel vier jaar duren.
Het valt gewoon te merken dat ik het "kind zijn" totaal ontgroeid ben en bijna niets meer van ze kan hebben.
Precies dit, daarom ben ik waarschijnlijk begin volgend jaar het huis uit ^^