• D'aaaah! Ik heb net slecht nieuws gekregen van school en het moet even van me af.
    Ik heb vorige week een vrijstelling aangevraagd voor een vak (algemene en sociale psychologie) en die heb ik dus niet gekregen (wat betekent dat ik het vak wel moet volgen). Op zich zou dit niet zo'n probleem zijn, alleen is de docent de verschrikkelijkste vrouw die ik ooit ben tegengekomen en heb ik de inhoud van de cursus al volledig geleerd in mijn vorig jaar Psychologie. Nu moet ik dus een volledig jaar in een les gaan zitten waar ik absoluut niet wil zijn en dingen leren die ik al ken, maar wel op een volledig andere manier gezien heb.
    Daarbij kreeg ik net ook een melding dat mijn bloedonderzoek op school negatief was en ik nog meer spuiten moet gaan laten zetten. Rot-rot-rotdag.

    Hehe, dat moest er even af. Hoe is jullie dagje verlopen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Is het dezelfde prof als bij sociale psychologie van vorig jaar? Want dan bestel ik een bloemenkrans voor je begrafenis.
    Nah, het komt wel goed, je overleeft het wel! Zie het positief; dit vak zal voor jou al een stuk makkelijker zijn (: En het is nog niet het rotste vak (naar mijn mening dan).
    Veel succes!


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ah wat naar. Waarom heb je de vrijstelling niet gekregen?

    Frisk schreef:
    Is het dezelfde prof als bij sociale psychologie van vorig jaar? Want dan bestel ik een bloemenkrans voor je begrafenis.
    Nah, het komt wel goed, je overleeft het wel! Zie het positief; dit vak zal voor jou al een stuk makkelijker zijn (: En het is nog niet het rotste vak (naar mijn mening dan).
    Veel succes!


    Nein, want het is een andere school (: en da's inderdaad wel het zilveren randje aan de wolk!

    @emma: ze gaven geen reden, gewoon een weigering :c

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 18:37 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ^ Met wat voor soort reden mogen ze dat weigeren dan? Waar moet het aan voldoen dat ze het goedkeuren van je vrijstelling?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    ^ Met wat voor soort reden mogen ze dat weigeren dan? Waar moet het aan voldoen dat ze het goedkeuren van je vrijstelling?


    Als ze denken dat de inhouden van hun lessen te veel verschillen van de lessen die ik al gehad heb, weigeren ze. Maar ze baseren dat op letterlijk 6 zinnen van een ECTS-fiche.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wauw, dat is rot.

    Well, ik had persoonlijk geen kutdag, maar de klasgroep wel.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!