• Geschiedenis
    De implantaten zijn ontdekt door Olivier Morgana, hij had al een tijdlang weinig tot niets te doen en dus ging hij experimenteren en wel op zijn kat. Hulpeloos draaide hij rondjes in zijn stoel met zijn kat op schoot wachtend op de ideeën die de professor te binnen zouden moeten schieten. Liefkosend aaide hij zijn kat toen zijn idee binnen kwam vallen, jaren geleden toen zijn kat alle vier zijn poten brak heeft hij hem nep poten gegeven. Dat was precies waar zijn oog ook nu op viel. De poten waren nooit een succes geweest maar wat als hij ze nu zou verbeteren tot een wereldwonder. Hij zette zijn kat op de grond neer en ging aan de slag. Nog geen halve dag later hield hij een klein chip in zijn handen, implantaten noemde hij het. Alweer ging hij oefenen op zijn kat, hij stopte de chip in zijn poten en wachtte rustig af. Langzaam maar zeker veranderde kat, hij ging steeds sneller rennen en kon nu met gemak de 30 kilometer per uur halen.Hij had iets nieuws ontdekt en dat zou hij gebruiken voor zijn nieuwe project...

    Wat spelen wij?
    De uitvinding van de professor is goedgekeurd. Nu zijn de implantaten echter niet zo gebleven als het was, ze zijn nog verder uitgebreid. Dokter Olivier Morgana heeft toestemming gekregen om zijn uitvinding verder uit te werken op een strikt verboden te komen terrein. Niet alleen heeft hij een stukje terrein gekregen ook heeft hij 12 proefpersonen gekregen, 6 jongens en 6 meisjes. Ieder meisje en iedere jongen kan nu zijn eigen implantaat krijgen en dan is het afwachten geblazen. Zullen deze kinderen/ jeugd vaak naar de psycholoog/psychologe moeten en hebben ze altijd begleiding nodig. Blijven alle draadjes op zijn plek of crasht het hele systeem en wat als het systeem crasht, doen de kinderen/jeugd dat dan ook? Je ziet het allemaal in deze RPG, Project SM

    Het idee was overigens van _Insane en Ortuexsy

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 8:34 ]

    Lijkt dit idee je wat?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Leuk idee! Ik zou wel mee willen doen

    Niet gemeen bedoeld maar er zijn nu al twee goedlopende rps die beginnen met Project (ik verwijs naar Project X en Project C) ik zou het tbh wel fijner vinden mocht je deze rp laten starten, het een andere titel zal geven.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Niet gemeen bedoeld maar er zijn nu al twee goedlopende rps die beginnen met Project (ik verwijs naar Project X en Project C) ik zou het tbh wel fijner vinden mocht je deze rp laten starten, het een andere titel zal geven.



    Kan ik vragen waarom, want ik snap je reden nog niet :$

    mag ik even vragen waar de SM naar wijst? want de betekenis voor dat woord ( hoe ik het toch ken) komt niet echt overeen met jullie story idee , tenzij ik ergen overheen lees.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    mag ik even vragen waar de SM naar wijst? want de betekenis voor dat woord ( hoe ik het toch ken) komt niet echt overeen met jullie story idee , tenzij ik ergen overheen lees.


    Sm staat voor ''de super mens'' alleen heeft Isa dat er blijkbaar in verwijdert xD

    _Insane schreef:
    (...)

    Sm staat voor ''de super mens'' alleen heeft Isa dat er blijkbaar in verwijdert xD


    misschien kun je daar iets mee doen in de titel? :') want het doet me hier voornamelijk aan denken : Sm betekinis en dat is denk ik niet het type rpg dat jullie willen starten :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heel leuk! (K)
    Weer jammer dat ik niet genoeg tijd heb :(


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Raccoon schreef:
    (...)

    misschien kun je daar iets mee doen in de titel? :') want het doet me hier voornamelijk aan denken : Sm betekinis en dat is denk ik niet het type rpg dat jullie willen starten :3


    Ik snap inderdaad wel wat jullie bedoelen, we zullen het veranderen hoor (:.
    Alleen moeten we nog even nadenken over een beter naam dan, maar dat zal wel goed komen, so don't worry guys.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Leuk idee. Wat voor "powers" kunnen ze krijgen door die chips?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Leuk idee. Wat voor "powers" kunnen ze krijgen door die chips?

    Een implantaat bij je benen en voeten zorgt voor snelheid, oftewel je kan dus erg hard rennen en en andere sporten zoals zwemmen ook wat sneller.
    Een implantaat in je armen en handen zorgt voor sterkte, oftewel je kan alles tillen, vooruit duwen of kapot slaan.
    Krijg je een implantaat bij je neus, je mond en je oren heb je verscheterkte zintuigen, je kan alles veel beter horen, ruiken en proeven. Je kan ook beter zien in het donker.
    Krijg je een implantaat bij je hoofd en hersenen dan heb je super slimheid. Over de moeilijkste opdrachten en sommen denk je niet langer dan 10 seconden na.
    Krijg je een implantaat in je ruggengraat zorgt dit voor super lenigheid. Je kan je overal om en doorheen draaien en kan je lichaam gemakkelijk alle kanten opgooien.
    Krijg je een implantaat bij je ogen zorgt dit voor helderziendheid, oftewel je hebt toekomst blikken.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Klinkt gaaf.
    Als je het gaat openen zou ik graag een jongen met sterkte hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    versterkte *

    Als jullie hem gaan Open zou ik dan een meisje met snelheid mogen?

    Grimmlove schreef:
    Als jullie hem gaan Open zou ik dan een meisje met snelheid mogen?


    Ja, maar nu eerst moet ik een koud doekje voor mijn tenen :(

    Ruin schreef:
    Klinkt gaaf.
    Als je het gaat openen zou ik graag een jongen met sterkte hebben.


    Grimmlove schreef:
    Als jullie hem gaan Open zou ik dan een meisje met snelheid mogen?


    Fcourse, we will let you know (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."