• Tijdens het terug kijken van foto's op mijn digitale Samsung camera krijg ik bij twee foto's een zwart scherm met witte letters 'bestandsfout'
    Op de laptop wordt er gezegd 'dit bestand kan niet worden geopend'
    Heeft iemand enig idee waarom dat stomme ding dat aangeeft? 'T is echt hartstikke kut.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zit er een sd kaart in? Als het goed is heb je daar een verschuifbaar knopje op, aan de zijkant. Als je die de andere kant op doet, hoort het weer te werken. Dat deed het bij mij tenminste. Anders moet je het weer terug schuiven.

    Kupo schreef:
    Zit er een sd kaart in? Als het goed is heb je daar een verschuifbaar knopje op, aan de zijkant. Als je die de andere kant op doet, hoort het weer te werken. Dat deed het bij mij tenminste. Anders moet je het weer terug schuiven.


    Ja volgens mij wel. Ik zal even kijken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heb het teruggeschoven, en hij zegt het nog steeds :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heb je er naar gegoogled? Ik heb het net even opgezocht en ik kom telkens zo'n soort antwoord tegen: 'Draai de foto,s niet van af het kaartje alleen als ze op de pc staan,verdraaide foto op een kaart kan de camera niet meer lezen' en 'Verandering van foto op kaart kan camera niet meer lezen' en 'Heb ik ook gehad, maar had een kaartje met meer geheugen erin gedaan, weer het kleine kaartje erin gedaan en de fout was weg.'
          Ik weet niet of dat van toepassing is bij jou, maar zowel, misschien is dat het? En ik heb deze site gevonden, maar ik weet verder niet of het wel echt werkt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Guitarist schreef:
    Heb het teruggeschoven, en hij zegt het nog steeds :c

    Jammer. Vergeet het niet weer goed te doen, anders kan je nog niets met de foto's.